• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Diorama Diorama do prezentacji

SantaFe

Aktywny użytkownik
Reakcje
611 30 7
#1
Witam, nie wiedziałem gdzie umieścić to pytanie, więc piszę tutaj.

Chciałbym uzyskać zieleń jak najbardziej realistyczną i podobna do tych na zdjęciach poniżej:love:. Nie mam doświadczenia w kupowaniu trawki Polaka, czy moglibyście doradzić jakie nr będą się dobrze prezentować??
2008_08_25_kolej_suwalki_09_941.jpg
2008_08_27_kolej_suwalki_03_545.jpg

Moją dioramke robię sugerując się pierwsza fotografią:rolleyes:
 
OP
OP
SantaFe

SantaFe

Aktywny użytkownik
Reakcje
611 30 7
#4
Dzięki:) Trochę potrwa zanim go zrobię, bo to około 50 różnego typów iglaków i z 20-30 liściastych drzew ale taki jest plan:rolleyes:.
tutaj dokładniejsze zdjęcia.
 

Załączniki

Zdrada69

Moderator Skala 1:220 (Z)
Zespół forum
Reakcje
6.194 39 0
#16
Troche lepiej wykadrować zdjęcie i przynajmniej na smartfonie miałbym w pierwszym momencie wrażenie ze to zdjęcia zrobione w realu - szczególnie dwa pierwsze
 
OP
OP
SantaFe

SantaFe

Aktywny użytkownik
Reakcje
611 30 7
#17
Dzięki, jeszcze trochę pracy przede mną, dojdzie parę wysokich drzew liściastych i iglastych:rolleyes:. Z tymi drugimi jeszcze mam problem bo efekt średnio zadowalający. Mam też mieszane uczucia do kwiatków wciąż zmieniam ich ustawienia :confused:
[DOUBLEPOST=1439900256,1439899890][/DOUBLEPOST]Parę nie ostrych zdjęć, w pt postaram się zrobić lepsze.....
 

Załączniki

OP
OP
SantaFe

SantaFe

Aktywny użytkownik
Reakcje
611 30 7
#20
Dzięki wielkie:)co prawda nie wyszło do końca jak planowałem, ale jak na początek do prezentacji taboru;)

Jutro zrobię zdjęcie lustrzanką, bo z telefonu kiepskie te zdjęcia.