Wagony Avmz 207 były wykorzystywane w pociągach TEE i IC. A niby czym miałoby się różnić malowanie tych wagonów od innych wagonów TEE i wagonów 1 klasy IC? Nie ma tu przypadku, trzeba jednak pamiętać, że DB stosowało w różnych okresach nieco różne odcienie czerwieni, stąd może wrażenie, że to był inny schemat malowania. O ile jednak wiem, nie stosowano tego celowo z zamiarem rozróżnienia "malowania TEE" od "malowania IC". Mniej więcej w połowie lat 1970-tych wprowadzono w schemacie malowania zmianę, polegająca na zastosowania koloru dolnej części pudła (czerwonego dla wagonów 1 kl. i niebiesko-morskiego dla 2 kl.) do samego dołu, likwidując czarny pas wzdłuż dolnej krawędzi i nowe Eurofimy różniły się tym od większości starszych wagonów. Jednak praktycznie do końca występowania wagonów w tym malowaniu spotykało się wagony zarówno z czarnym pasem, jak i z pasem w kolorze pudła.
Wagony Avmz były włączane do składów TEE i IC na równi z innymi wagonami 1 klasy (w tym samym malowaniu), a w pociągach IC po 1979 roku także z wagonami 2 klasy w malowaniu kremowo-niebieskim (morskim). W jednym składzie mogły być jedynki zarówno typu Eurofima, jak i innych typów. Na koniec dodam, że całkiem dobre modele wagonów Avmz 207 produkowało już dawno Roco.