• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

dcc z piko...

arch_przemo

Aktywny użytkownik
Reakcje
6 0 0
#1
Witam gorąco! To mój debiut na forum, więc pozdrawiam wszystkich na dobry początek!
Jestem początkującym "kolejarzem" i może mam problemy, które wytrawnym znawcom tematu mogą się wydać za śmieszne - cóż... Kupiłem sobie ostatnio taki zestaw dcc piko 57155, w którym jeździ br 218 z dekoderem uhlenbrocka (typ bodajże 74 420). Czy ktoś się zna na sterowaniu cyfrowym z piko? Interesują mnie funkcje specjalne, jakie obsługuje ten dekoder – jak się je dokładnie włącza i wyłącza – bo w instrukcjach obsługi (w zależności od wersji językowej) inaczej to jest wytłumaczone (możecie mi nie wierzyć, ale to prawda). A tak głównie to chodzi o to, że chyba musiałem przez przypadek coś włączyć, bo loko chodzi, ale tak jakby nie na pełnych obrotach – na początku jeździła szybciej, teraz rozpędza się do pewnej prędkości i nie chce szybciej. Być może włączyłem coś co ogranicza prędkość, czy co...? Proszę o podpowiedź, co mam zrobić. Dzięki z góry!
 
OP
OP
arch_przemo

arch_przemo

Aktywny użytkownik
Reakcje
6 0 0
#6
Dzięki za posty!!!
Króciutko odpowiadam: