• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? DCC sterowanie srk

rudek

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Cześć jestem nowy i zielony, ale nie aż tak, moje pytanie brzmi, gdy steruję lokomotywą dcc i lokomotywa będzie na szlaku i dostanie tarczę na zwolnienie biegu, czy są sterowniki, które same to wykonują, czy caly czas muszę sterować sam lokomotywą? Jeśli są to proszę o zaproponowanie.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
#2
Wiem, że są systemy automatycznego hamowania przed semaforem na "stój", ale nie wiem, czy są jakieś gotowe urządzenia zmniejszające prędkość. Może koledzy bardziej doświadczeni w systemach cyfrowych cos podpowiedzą.

PS. Proszę o uważniejszą redakcję wpisów, tytuł poprawiłem.
 

Marcus-Polonus

Aktywny użytkownik
Reakcje
245 2 0
#3
Na ostatniej wystawie Nostalgii Za Parą pochwalili się tam w pełni funkcjonalną samoczynną blokadą liniową, gdzie pociągi same płynnie zwalniały. Nie wiem, jak taki system działa, ale wiem, że tutaj powinni być gdzieś goście z tej grupy. Może oni uchyliliby rąbka tajemnicy.
 

Kuba z Warszawy

Nowy użytkownik
Reakcje
18 0 0
#8
Na ostatniej wystawie Nostalgii Za Parą pochwalili się tam w pełni funkcjonalną samoczynną blokadą liniową, gdzie pociągi same płynnie zwalniały. Nie wiem, jak taki system działa, ale wiem, że tutaj powinni być gdzieś goście z tej grupy. Może oni uchyliliby rąbka tajemnicy.