• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

DCC pomocy jestem zielony w tym temacie

Tom

Użytkownik
Reakcje
2 0 0
#1
Witam.Jestem nowy tutaj.Mam na imię Tomek.W przeszłosci bawiłem się skala TT oczywiscie w analogu.Miałem sporo automatyki ale to wszystko było oparte na prostej elektronice i elektromechanice.Przygotowuje sie w przyszłosci do budowy makiety HO.Niestety jestem kąpletnie zielony jesli chodzi o sterowanie DCC.Szukałem w wielu miejscach ale wszędzie jesli są jakieś wskazówki to dla osób które juz coś wiedzą.Ja oprócz tego ze po jednym torze moze jeżdzic wiele lokomotyw i ze swiatła sie im świecą niezaleznie od jazdy to nic więcej nie wiem.Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś wiecej? :?: Chodzi mi naprawdę a podstawy dla naprawdę bardzo początkujących.Z góry dziekuję za ewentualną pomoc.Pozdrawiam :smile:
 

pepej

Znany użytkownik
Reakcje
0 0 0
#3
Tom napisał(a):
Witam.Jestem nowy tutaj.Mam na imię Tomek.W przeszłosci bawiłem się skala TT oczywiscie w analogu.Miałem sporo automatyki ale to wszystko było oparte na prostej elektronice i elektromechanice.Przygotowuje sie w przyszłosci do budowy makiety HO.Niestety jestem kąpletnie zielony jesli chodzi o sterowanie DCC.Szukałem w wielu miejscach ale wszędzie jesli są jakieś wskazówki to dla osób które juz coś wiedzą.Ja oprócz tego ze po jednym torze moze jeżdzic wiele lokomotyw i ze swiatła sie im świecą niezaleznie od jazdy to nic więcej nie wiem.Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś wiecej? :?: Chodzi mi naprawdę a podstawy dla naprawdę bardzo początkujących.Z góry dziekuję za ewentualną pomoc.Pozdrawiam :smile: