• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie DART

OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.287 247 30
Czy w takim wagonie motorowym nie ma chłodnic , np. olejowych czy innych ?
Jeśli są to zlokalizował bym właśnie w paszczy rekina, odpadł by problem zamarzania sprzęgu.:kawa:
 

Adam66

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
6.416 110 1
A mnie tu jest dobrze, tylko wadzi mi takie naiwne doszukiwanie się sukcesów polskich nawet tam gdzie jest wpadka, oraz krytyka wszystkiego co zagraniczne.
No proszę, jak to czasem fortuna kołem się toczy... parę dni temu Ty mnie sugerowałeś zmianę forum, a teraz tłumaczysz się, że nie jesteś wielbłądem:cenzura:.
Aż strach pomyśleć jak się tam jakiś nieszczęśnik dostanie. :(
Nie frasuj się drogi Jarząbku. Nie sądzę by przód zachował się w obecnej formie. Projektanci włożyli zbyt dużo roboty w dopracowanie bryły, jej estetykę i opływową sylwetkę, by miał zostać taki "karpik";)
Widać, że ten projekt (mimo pośpiechu) jest przygotowywany z pietyzmem w kwestii wizualnej. Wierzę że będzie dobrze(y)
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.851 115 22
Lepiej tak, niż tak jak Ty - na odwrót, zachwycający się tym co zagraniczne i opluwający wszystko to co polskie.
Teraz to ostro przesadziłeś. Daj więc proszę przykłady, gdzie opluwam wszystko co polskie.
W wątku o Darcie udzielam się, bo mnie denerwuje ta propaganda że to polskie Pendolino, gdy tak nie jest. Jednocześnie jestem dumny, że mamy takiego producenta jak Pesa, ale to nie znaczy, że nie mogę zauważyć że nie wszystko im wyszło w projekcie Darta, co widać.
 
Reakcje
3.313 16 0
Moje pierwsze spotkanie z DARTEM na żywo :). Jednostka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, pomimo, że mignęła mi tylko przez parę sekund za szybą wagonu. Zdjęcia zrobione w dniu 7.08.2015 r o godz. 9.32. ED161-004 stał sobie przed budynkiem PESY... oprócz mnie nikt z podróżnych nie zwracał uwagi na to, co tam za płotem PESY stało... muszę również przyznać, że człowiek robiący zdjęcia przez okno pociągu - czyli ja - wzbudził u współpasażerów większe zainteresowanie i ciekawość (wręcz podejrzliwość o_O) niż widoki za oknem... ale tak to już jest, nie każdy przecież interesuje się kolejnictwem.

Dart 0001.jpg

ED161-004 przed PESĄ Bydgoszcz. 7.08.2015
Dart 0002.jpg

ED161-004 przed PESĄ Bydgoszcz. 7.08.2015
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.292 459 29
Z daleka i z boku jeszcze nie najgorzej, ale z bliska od czoła wygląda to raczej średnio, przynajmniej w moich oczach. Ale to oczywiście kwestia gustu.
 

jacekplacek

Aktywny użytkownik
Reakcje
0 0 2
Niestety brak osłony sprzęgu to nie design (jak niektórzy chcą to widzieć), a konieczność. Tak samo jak brak bocznych osłon na górze i na dole. Smutna prawda jest taka, że nie da się w 13 miesięcy z przyzwoitego tramwaju zrobić przyzwoitego pociągu. Komputery choćby najlepsze nie są w stanie wszystkiego zasymulować. A doświadczenia i badań nic nie zastąpi.
 

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.341 33 1
Trzeba to oddać Koledze @MichałK , że skojarzenie z karpiem jest idealne. Kolego zgłaszam Twoją kanydaturę na ojca chrzestnego Darta-Karpia :)
To już drugi obok Dart(h)a Vadera Dart(h) promowany w ostatnim czasie :p
 
OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.287 247 30
Niewątpliwie ,,karp,, idealnie pasuje pod wieloma względami, widać ,ze kolega MichałK właśnie go obiera na Święta i stąd może ułatwione skojarzenie.