Przede wszystkim najnowszy wypust ST44 od Piko nie ma w sobie dekodera ESU, tylko Uhlenbrock. Żeby było śmieszne, to ze strony producenta nie da się pobrać instrukcji do tego dekodera. Następna sprawa, kolega @jabol napisał, że do CV8 wpisał wartość 0 (zero), co też mogło mieć niemałe znaczenie dla resetu ustawień. CV8=8, to jednak jest reset do ustawień fabrycznych. Dekodery Esu faktycznie mają fabrycznie wgrany prosty dźwięk diesla, nie są zupełnie puste i mają ustawione podstawowe funkcje , po to by przeszły kontrolę jakości, czy są sprawne.
W czasie wgrywania dźwięku do dekodera ESU program zapytuje w jakiej formie ma zapisać ustawienia. Można zadeklarować sobie, że te nasze wgrane do dekodera ustawienia są wartościami fabrycznymi i każdy reset spowoduje przywrócenie wartości CV do tych jakie były ustawione w czasie nagrywania dźwięku do dekodera. To samo można zrobić z dekoderami jazdy od ESU. Klienci, którzy kupują dekodery od Karola, w Rybniku, czy bezpośrednio u mnie pewnie to już zauważyli.
W czasie wgrywania dźwięku do dekodera ESU program zapytuje w jakiej formie ma zapisać ustawienia. Można zadeklarować sobie, że te nasze wgrane do dekodera ustawienia są wartościami fabrycznymi i każdy reset spowoduje przywrócenie wartości CV do tych jakie były ustawione w czasie nagrywania dźwięku do dekodera. To samo można zrobić z dekoderami jazdy od ESU. Klienci, którzy kupują dekodery od Karola, w Rybniku, czy bezpośrednio u mnie pewnie to już zauważyli.
- 2
- 3
- Pokaż wszystkie