• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Co podpiąć do BR118 ?

JJP

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam wszystkich na Forum. To mój pierwszy post, choć czytam Was od dawna!
Po jakichś 25 latach postanowiłem przeprosić się z kolejkami, no i zbieram (naszą III epokę i amerykański tabor towarowy). Dokonałem archeologicznych wykopalisk moich stareńkich wagonów i lokomotywki - rany jakie to ramoty! :roll:
Wśród tych zabytków jest BR 118 059-5 "niebieska" "Panorama" Gützolda. Z powodu swej egzotyki stała samotnie w gablotce, ale ostatnio mnie naszło, żeby coś do niej podpiąć.
Nie znam się w ogóle na DR , więc poszperałem w sieci i nie bardzo się mogę połapać. :sad:
1. Kiedy toto dokładnie jeździło?
2. Czy w IV ep. nie była już przemalowana na czerwono ?
3. Jakie osobowe można do tego podpiąć?

Nie musi być w 100% wiernie, wystarczy, że będzie prawdopobnie.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.851 115 22
#2
Może mi się zdaje, ale chyba gdzieś kiedyś czytałem, że ta wersja niebieska, to jakiś prototyp tej maszyny. Chyba to czytałem w "Świecie Kolei", w jakimś teście tego modelu.
 
OP
OP
J

JJP

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#3
Masz rację.
Na ile doczytałem, to pod starym oznaczeniem V180 wozili ją po targach/wystawach. Ale potem przenumerowali na BR118 i podobno jeździła w normalnym ruchu.
 

404W

Znany użytkownik
Reakcje
515 21 0
#5
Zdjęcia na stronach najlepiej pokazują co można podpiąć.

Jak widać najlepiej różne czteroosiowe Reko Piko i Sachsenmodelle, lub Y Sachsenmodelle.
 
OP
OP
J

JJP

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#7