• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Co dalej z lokomotywami EM10 (405Em)?

PX48-28

Aktywny użytkownik
Reakcje
90 5 2
#41
Chodziło mi o to, że jeżeli udało im się z 22-277 to może uda im się z EM10, jest bardzo mała szansa ale zawsze jakaś tam się przebłąka:) To jest kraj kombinatorów i może nie zawsze źle na tym wychodzimy:rolleyes:
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#42
Ale nawet jeśli, to zachodzi pytanie, czy prywaciarze przejawią w ogóle chęć nabycia elektrycznych lokomotyw manewrowych, jakimi EM10 są. Bo to już takie oczywiste nie jest. Skoro tak wielki moloch jak PKP przez tyle lat nie potrafiło znaleźć im konkretnej pracy, a tym bardziej nie było potrzeby zakupu kolejnych egzemplarzy, to czy prywaciarze takie zastosowanie znajdą?

Właśnie wróciłem z Czech. Tam jak widziałem są eksploatowane elektryczne lokomotywy manewrowe, u nas zaś się nie da.
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.582 73 0
#48
Nie używam telefonu do pisania. A Ty się głupio tłumaczysz i niepotrzebnie zaperzasz. Nie rozumiem co ma wspólnego ortografia z ... telekomunikacją. Pisz poprawnie i ... to wszystko z mojej strony.
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.582 73 0
#52
I patrząc na Twój wpis spodziewałem się czegoś ciekawego. :( Widzisz taką mam już naturę, że drażnią mnie ewidentne błędy zarówno ortograficzne jak i merytoryczne i dziwię się innym, którym to nie przeszkadza. A już najbardziej irytuje niepotrzebne podskakiwanie tego, któremu zwracam uwagę. I dodam jeszcze, że prędzej wylecę z tego Forum na tzw zbity pysk niż zaprzestanę dokuczać tym, dla których obca jest pisownia języka ojczystego i beznadziejne głupie tłumaczenie.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#53
Ciekaw czy piszac na telefonie tez taki nie omylny jestes? I zawsze wychwycisz literówki?
Jak byś używał to byś wiedział :ostrozny:
Ja piszę głównie z telefonu i błędy robię mało kiedy. Cud jakiś, czy taki wspaniały jestem?
Nie ważne na czym się pisze, ważne by po napisaniu przeczytać co się napisało i to poprawić. Wstawianie wpisów z błędami to brak szacunku do innych użytkowników forum. To takie pisanie na zasadzie: chcę coś napisać, to napiszę, nie ważne gdzie, co i jak, ale napiszę. A jak się innym nie podoba, to niech spadają na bambus.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.377 463 29
#55
Koledzy, macie rację, ale bardzo proszę o zaprzestanie tej dyskusji, bo wyląduje na bocznicy. Wystarczy jeden wpis zwracający uwagę na błąd i korygujący go, dalsza dyskusja i komentarze nie mają sensu.
 

Kanclerz

Znany użytkownik
Reakcje
363 2 0
#57
A czemu miałyby nie istnieć? Nie było postępowania kasacyjnego a ciągle próbuje się je sprzedać? Prócz ostatniej akcji cięcia lokomotyw na złom na Franowie, nic tam się nie dzieje niedobrego z EM10.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#58
Jakże szkoda, że jedyne polskie manewrowe lokomotywy elektryczne tak naprawdę nigdy nie były do końca wykorzystywane zgodnie z tym do czego zostały stworzone. Dziwne jednak, że ileś lat temu dokonano ich modernizacji, bo na pewno tanie to nie było, a po modernizacji chyba jeszcze mniej były eksploatowane niż przed. Czy to jest nieumiejętność zatrudnienia ich w miejscu i do pracy gdzie naprawdę mogłyby się przydać? Aż nieprawdopodobne, że w całej Polsce nie potrafiono znaleźć im jakiejś stacji gdzie mogłyby robić swoje?
 

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.265 103 84
#59
A porobil ktos zdjecia? Detale: dach, pantograf, wozki, czola, napisy i inne detale. Chetnie bym "przytulil" taka dokumntacje.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 1

Podobne wątki