• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Club 0.pl zaprasza

#8
Oto fotki zrobionej w "na betonowo" niecki obrotnicy , wybarwionych desek pomostu , i wstępne patynowanie "szelek"....
Na utworzenie betonowej struktury, poszło 6 różnych specyfików, tak, by utworzyć odpowiednie odcienie, oraz sporo nacięć, aby powstały spękania.
"Szelki" są w trakcie waloryzacji , dlatego końcowy efekt będzie pokazany ponownie, po skończeniu prac nad nimi.....

20141230_153215.jpg









20141230_153236.jpg









20141230_153239.jpg








20141230_153314.jpg
20141230_153323.jpg









20141230_153411.jpg










20141230_153426.jpg










20141230_153448.jpg
20141230_153504.jpg











20141230_153537.jpg
 
#10
Zaczęliśmy szutrowanie i cieniowanie torowisk na terenie parowozowni. Dziś dalsze prace na wybarwianiem podestu przy żurawiach wodnych i nadawanie betonowej struktury...

20150110_161947.jpg









20150110_171830.jpg











20150110_162112.jpg










20150110_151947.jpg

[DOUBLEPOST=1420963295,1420962829][/DOUBLEPOST]Niedługo zamontowane będzie inne oświetlenie , co powoli na lepszy odbiór całości:)
 

Hoart

Znany użytkownik
#11
-nasi tam byli SM31-1 i Ty23-2 !- skąd w BW Nulldorff nasi? - odpowiedż :- w drugiej połowie lat 70-tych w pilskich ZNTK do napraw przybyly te dwa egzemplarze ze slaskiej DOKP , parowoz do swej ostatniej naprawy glownej z MD bytomskiej a SM-ka z MD czechowickiej do przegladu sredniego w ramach utworzonego wydzialu napraw trakcji spalinowej - i po zakonczonych naprawach w tym samym czasie sie to zbieglo oba te loki wytypowano na poprowadzenie do stolicy dederowa dwoch skladow tranzytowych - dlaczego własnie tych dwoch maszyn ?? - hm -ponoc z opini rozkazu szczegolnego wynikalo ze zadna z jednostek taboru na zachod od pilskiego wezla nie dysponuje wolnymi srodkami trakcyjnymi , ani pilska MD , ani MD krzyska , ani rowniez kostrzynska a na domiar wszystkiego rowniez dederowcy tez nie mieli wolnych lokomotyw o duzym uciagu i dla tego nasi sie zalapali na tranzyt az do samej stolicy enerdowa , a na tych fotkach jest moment w drodze powrotnej jak sa na parowozowni Nulldorff- fajnie ,ze przywolaliscie ten epizod na tej makiecie ..
 

Hoart

Znany użytkownik
#15
- ale Daniel nie zalewaj podtorza i wejscie do budynku dyspozytorni , a ta beczka - do czego sluzy ?-Daniel w takim obiekcie jak parowozownia istnieje kanalizacja , basen ppoz , -Daniel deszczowka ze sporej powierzchni dachu tej dyspozytorni na pewno nie wylewalaby sie na podtorze i na wejscie , a jeszcze obok urzadzenia pradowe - brrr -Daniel rynna po prostu jest wkopana w ziemie i polaczona z kanalem odplywowym , jakas barierka tam bardziej by sie przydala , zeby ktos nie wlazl pod kola , - slabym punktem tego terenu jest ten lasek a ta biesiadna stolo-laweczka - a czy wiesz , ze wlasnie w tym miejscu jest rezerwuar wody na wypadek pozaru? - przeciez wokol sporo konstrukcji drewnianych i ognia w kopciuchach
- a z ta kwasiarka to tez nie tak , prawda jest ze taki wagon jako gospodarczy pojawil sie na terenie tej parowozowni ale juz bez tych niebezpiecznie toksycznych konwi ceramicznych, sama konstrukcja tego wagonu posluzyla do przerobki na gospodarczy do wywozu zuzla- oj Daniel , Daniel - pokaz ten juz przerobiony wagon a nie w nieskonczonosc tylko kwasiarke i kwasiarke
 
Ostatnio edytowane:

Hoart

Znany użytkownik
#16
..-i ta wskazowke sekundnika zdemontuj - bo to nie po kolejarsku, - Daniel zapomniales o dokarmianiu przez dyspozytorow "kopciuchow", w miejscu beczki zawsze znajdowaly sie rozne miseczki na mleko dla "straznikow"tego terenu przed ratatujami, .. -"kopciuchow" poniewaz uwielbiaja sie wylegiwac i wygrzewac na kotlach stojacych lokow, kiedys pewien kolega opowiadal mi co sie nasluchal od swojego kumpla ,ktory to jechal w tym teigreku na tranzyt , ze jak zatrzymali sie na pobranie wegla w tym Nulldorfie to cala chmara wlazla do budki i nie chciala z niej wyjsc - opowiadaL TAMTEN GOSC ,ZE PRychaly na nich i raczyly opuscic budke dopiero pod granica - to ci dopiero "kopciuchi" panie
 
#17
20150214_111416.jpg
Troszkę czasu minęło i parę szczegółów przybyło.. Między innymi trwa wykończenie czaszy obrotnicy, położone zostało obejście przy malej hali z podkładów... obecnie parujemy na trzecią częścią całej parowozowni gdzie ulokowana będzie między innymi lokomotywownia dla lokomotyw spalinowych.












20150214_112706.jpg











20150214_113000.jpg











20150214_113237.jpg











20150214_113441.jpg











20150214_113926.jpg











20150214_114758.jpg











20150215_152018.jpg
 

popowe

Znany użytkownik
#19
Parowozy są firmowe. Jednak niektóre jak Br03 są bardzo trudno osiągalne gdyż jak do tej pory został wykonany tylko przez jedną firmę i w skromnej ilości.