• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja CIężarówki Witek

Witek

Nowy użytkownik
Reakcje
47 0 1
#1
Witam, szanowne grono! Nazywam się Witek. Jestem kierowca zawodowy, pracuję i mieszkam w Polsce trochę więcej trzech lat. Ciężarówki lubię od....malych lat, pierwsze wrażenia było od zestawu Sowtransavto, to było Volvo F12 z chlodnia....No potem na każde wakacje z ojcem w trase...MAN F90...Volvo...DAF....i już bez drogi bez ciężarówek nie myślę swego życia :) Pierwza model Herpa trafila do mnie w dalekim 2002 roku..to byla Dilerska wersja Actros Mp2! No i dalej poszło....:) dwa lata temu kupiłem Herpa niespodzianku w której byl zestaw Phillippi ... z tego modelu zaczała się nowa kolekcja. Serdecznie zapraszam :)

IMG_20201129_163614.jpg IMG_20201129_163642.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
Witek

Witek

Nowy użytkownik
Reakcje
47 0 1
#4
Renault Magnum IceZug
IMG_20201129_163049.jpg IMG_20201129_163101.jpg IMG_20201129_163118.jpg IMG_20201129_163221.jpg

Pierwszy model zrobiony przez mnie był IceZug w scali 1:24 od Rewell, to było niewiarygodnie doświadczenia i radosć, a teraz mam taku pamiętku w scali 1:87. Dzięki koledze z forumu :)
 
Ostatnio edytowane:

Slavi

Znany użytkownik
Reakcje
2.686 4 0
#12
Cześć Kolego! :D
Fajnie, że się odważyłeś pokazać swoje miniatury. Bardzo dużo jak na pierwszy raz, ale jeszcze masz co pokazać. :D
Koledzy, Witek nie urodził się w PL i proszę o wyrozumiałość jeżeli chodzi o pisownię. ;)
Witek, pokazuj modele, komentuj tematy u innych i baw się dobrze! :)
 
OP
OP
Witek

Witek

Nowy użytkownik
Reakcje
47 0 1
#13
Cześć Kolego! :D