• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

1:1 Ciężarówki 1:1

Na początek moje "nowe" z 2007r wozidło :
IMG_20170926_104615 [800x600].jpg

Gość z sąsiedniego miasta co lubi Amerykańskie klimaty , a z przekładką lamp w zderzak to jak dla mnie przegiął i auto straciło smak :
IMG_20170926_121906 l [800x600].jpg

I taka ciekawostka , jakby most był za niski to można kipę obniżyć :
Zdjęcie0314 [800x600].jpg

Tutaj kontynuacja z dedykacją dla Mikołaja :
IMG_20171012_110012 [800x600].jpg
 

Michał Type_r7

Moderator działu Modelarstwo Samochodowe
Zespół forum
Na początek moje "nowe" z 2007r wozidło :
Zobacz załącznik 510632
Gość z sąsiedniego miasta co lubi Amerykańskie klimaty , a z przekładką lamp w zderzak to jak dla mnie przegiął i auto straciło smak :
Zobacz załącznik 510633
I taka ciekawostka , jakby most był za niski to można kipę obniżyć :
Zobacz załącznik 510635
Tutaj kontynuacja z dedykacją dla Mikołaja :
Zobacz załącznik 510634
Ten Econic to chyba wiem gdzie nocuje... mają jeszcze ze 3-4 sztuki i tez z kurnikami.
 
Freightliner Argosy sfotografowany w Secaucus, New Jersey. Jest to chyba ostatnie "hura!" dla ciężkich COE zaprojektowanych w Stanach. Argosy wyszły w tym samym czasie co seria Century-około 1998r. Widać doskonale podobieństwo w postaci lamp. Oryginalnie schody otwierały się razem z drzwiami, jednak rozwiązanie okazało się problematyczne. Po rozmowie z kierowcą dowiedziałem się że ten już nie posiada tej opcji. Wyglądał by o wiele lepiej jak by cofnęli przednią oś troche do tyłu, jak w europejskich ciągnikach. 20171026_112756.jpg
20171026_112804.jpg
20171026_112817.jpg 20171026_112829.jpg
20171026_112841.jpg
 

teigrekty2

Znany użytkownik
Gość z sąsiedniego miasta co lubi Amerykańskie klimaty , a z przekładką lamp w zderzak to jak dla mnie przegiął i auto straciło smak :
Zobacz załącznik 510633
Może było to podyktowane prawem, w Europie światła na ciężarówkach nie mogą być za wysoko.
Dla tych co lubią dzike amerykańce, dzisiaj (5 marca, 2018r) w Carneys Point, New Jersey sfotografowałem takiego oto Peterbilt'a. Dla sprawdzenia jak wysoko ten "Lo-rider" siedzi dodaje swoją łapkę. 20180305_094304.jpg
20180305_094317.jpg
20180305_094333.jpg 20180305_094356.jpg 20180305_094410.jpg
20180305_094433.jpg
20180305_094433.jpg
 

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Nie wiem jak mówią przepisy w USA ale pewnie pozwalają na taki tuning. Nie chciałbym być zaczepiony tymi śrubami z przedniej osi podczas jazdy... ;)
 

teigrekty2

Znany użytkownik
Nie wiem jak mówią przepisy w USA ale pewnie pozwalają na taki tuning. Nie chciałbym być zaczepiony tymi śrubami z przedniej osi podczas jazdy... ;)
Wiesz co, takie śruby sie często przydają:LOL:Jak zajeżdżam do Nowego Yorku, lub nawet do New Jersey, "tambylcy" nie mają w ogóle respektu do samochodów ciężarowych. Kiedy muszę zmienić pas (a zdarza się to bardzo często), nie chcą wpuścić. Trzeba za tem zastosować "technikę" powolnego wciskania się na sąsiedni pas (oczywiście z odpowiednim użyciem sygnału pozycyjnego) aż któryś z tych bałwanów skapuje się, że nie zmieści się pomiędzy mną a barierką. Po prostu kulturowa dzicz, z którą da się walczyć na jedyny tylko sposób:X3:
 

Podobne wątki