• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

1:1 Ciężarówki 1:1

Michał Type_r7

Moderator działu Modelarstwo Samochodowe
Zespół forum
Zobacz załącznik 491914 Podziekowania dla moderatora za poprawienie zdjec, cos ostatnio dodawanie zdjec jest troche klopotliwe.

Taa, te amerykanskie ciezarowki maja w sobie taka dzikosc, cos jak by ze swiata po apokalipsie. Ten jest juz z konca produkcji tego stylu kabiny, moze rok 1995-96, swiadcza o tym troche zmienione swiatla i obudowany wlot powietrza. Ale zastanawiam sie czy George Lucas inspirowal sie tym stylem kabiny, kiedy wymyslil AT-ST walker w "Gwiezdnych Wojnach":podstepny: Ten sam styl kabiny, w zasadzie nie zmieniony, byl produkowany przez 20 lat.
Wrzucanie zdjęć na forum wymaga cierpliwości. Musisz na początek wrzuć wszystkie do swojego postu poczekać aż się wszystkie załadują, będziesz widział po pasku ładowania.. a później już wybierasz czy miniaturka czy pełen rozmiar. No i ready ;-)
 
20170728_141242.jpg
20170728_141256.jpg
20170728_141306.jpg
20170728_133301.jpg
20170728_133315.jpg Jeszcze taka para "cab overs"; tym razem International i na tym samym zajezdzie, czyli po amerykansku-truck stop. Tak jak Freightliner taki sam styl kabiny byl produkowany przez International przez grubo ponad 10 lat.
[DOUBLEPOST=1501806577,1501805741][/DOUBLEPOST]Drugi jest chyba troche nowszy. Cofnieta os przednia, w stylu europejskim, byla dopiero wprowadzona w latach 90-tych. Pisze chyba, poniewaz mozna bylo nadal w tym samym czasie zamowic klasyk z wysunieta osia do przodu. W kazdym badz razie jak zaczalem jezdzic na samochodach ciezarowych, wlasnie takiego International z cofnieta osia dostalem. Ten akurat na zdjeciu ma podwyzszony dach i plaska podloge, mozna bylo sobie stanac w kabinie i doslownie rozlozyc rece na boki, tyle miejsca tam bylo. Zakrecaly "na jedno groszowce" i w duzym miescie byly bardzo latwe do zygzakowania w ruchu. Przerzucanie biegow jesli sie odpowiednio dobralo obroty (wciskanie sprzegla dwa razy) mozna bylo szybko opanowac, chociaz galka byla przy samej kierownicy i miala dosc dlugie dzwignie do skrzyni biegow. Ten jak widac nosi na sobie "blizny wojenne".
 

RaFuS

Znany użytkownik
Tego Kenwortha w barwach Pozbruku na zabytkowych rejestracjach widziałem ostatnio na dzikusie na S3 w stronę Szczecina za Skwierzyną :)
A tu kilka pstryków ode mnie, chyba jeszcze nie dodawałem.
WP_20170513_12_22_35_Pro.jpg

WP_20170620_17_21_44_Pro.jpg

WP_20170630_11_07_57_Pro.jpg

WP_20170705_16_04_20_Pro.jpg

WP_20170728_07_28_08_Pro.jpg

WP_20170810_07_03_14_Pro.jpg

WP_20170810_10_48_39_Pro.jpg

WP_20170811_10_37_03_Pro.jpg
 

Podobne wątki