• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

[Brawa 46014] By439 50 80 21-43 306-7 DB Regio AG

ffox

Administrator
Zespół forum
Reakcje
3.455 12 0
#1
Model wagonu pasażerskiego typu By 439
By439 50 80 21-43 306-7

Informacje o modelu:
Seria i nr wagonu: By439 50 80 21-43 306-7
Klasa: 2
Zakład: DB
Stacja macierzysta: Dresden
Epoka: Va
Rewizja: 7.09.1994
Ilość osi: 4
Ilość przedziałów: bezprzedziałowy
Numer katalogowy: Brawa 46014
Cena: ~180,00 zł

Zalety:
• pełna zgodność malowania oraz opisów z oryginalnym wagonem
• bardzo wysoka jakość modelu oraz detali
• kilka rzeczy do samodzielnego montażu, łącznie z światłowodem podłączenia świateł czołowych (z jednej strony)
• model fabrycznie przygotowany do oświetlenia wnętrza

Wady:
• nie stwierdziłem

Brawa_46014_By439_306_7_02.jpg Brawa_46014_By439_306_7_05.jpg Brawa_46014_By439_306_7_07.jpg Brawa_46014_By439_306_7_08.jpg Brawa_46014_By439_306_7_09.jpg Brawa_46014_By439_306_7_10.jpg Brawa_46014_By439_306_7_11.jpg Brawa_46014_By439_306_7_33.jpg Brawa_46014_By439_306_7_37.jpg Brawa_46014_By439_306_7_38.jpg Brawa_46014_By439_306_7_39.jpg Brawa_46014_By439_306_7_40.jpg

Więcej zdjęć


Od siebie dodam tylko tyle, że to najlepszy model wagonu pasażerskiego jaki posiadam.
Jak postawiłem go obok Tilliga (te same widełki cenowe), to nie było co porównywać.
Sama ilość szczegółów podwozia jest na bardzo wysokim poziomie. Do modelu dołączone są imitacje sprzęgów śrubowych oraz sprzęgów powietrznych.
Bardzo ciekawie rozwiązali odbieranie prądu z kół (ostatnie zdjęcie).
Naprawdę ciężko do czegokolwiek się doczepić w tym modelu.
W wolnej chwili zrobię zdjęcia wnętrza.

Kolega tcy również może przedstawić swoją opinię na ten temat, bo posiada ten model w barwach DR.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.394 463 29
#6
Rozumiem, że przez czopy (czy raczej stożki) osi do łożysk osiowych, czyli wgłębień ukształtowanych w blaszkach? Bardzo dobre rozwiązanie, stosowane już w latach 1960-tych przez Schicht'a. A dziś spotykane też w modelach ADE, w których też są takie kontakty, tyle, że w formie blaszek sprężystych.
 

Podobne wątki