Model wagonu pasażerskiego typu By 439
By439 50 80 21-43 306-7
Informacje o modelu:
Seria i nr wagonu: By439 50 80 21-43 306-7
Klasa: 2
Zakład: DB
Stacja macierzysta: Dresden
Epoka: Va
Rewizja: 7.09.1994
Ilość osi: 4
Ilość przedziałów: bezprzedziałowy
Numer katalogowy: Brawa 46014
Cena: ~180,00 zł
Zalety:
• pełna zgodność malowania oraz opisów z oryginalnym wagonem
• bardzo wysoka jakość modelu oraz detali
• kilka rzeczy do samodzielnego montażu, łącznie z światłowodem podłączenia świateł czołowych (z jednej strony)
• model fabrycznie przygotowany do oświetlenia wnętrza
Wady:
• nie stwierdziłem
Więcej zdjęć
Od siebie dodam tylko tyle, że to najlepszy model wagonu pasażerskiego jaki posiadam.
Jak postawiłem go obok Tilliga (te same widełki cenowe), to nie było co porównywać.
Sama ilość szczegółów podwozia jest na bardzo wysokim poziomie. Do modelu dołączone są imitacje sprzęgów śrubowych oraz sprzęgów powietrznych.
Bardzo ciekawie rozwiązali odbieranie prądu z kół (ostatnie zdjęcie).
Naprawdę ciężko do czegokolwiek się doczepić w tym modelu.
W wolnej chwili zrobię zdjęcia wnętrza.
Kolega tcy również może przedstawić swoją opinię na ten temat, bo posiada ten model w barwach DR.
By439 50 80 21-43 306-7
Informacje o modelu:
Seria i nr wagonu: By439 50 80 21-43 306-7
Klasa: 2
Zakład: DB
Stacja macierzysta: Dresden
Epoka: Va
Rewizja: 7.09.1994
Ilość osi: 4
Ilość przedziałów: bezprzedziałowy
Numer katalogowy: Brawa 46014
Cena: ~180,00 zł
Zalety:
• pełna zgodność malowania oraz opisów z oryginalnym wagonem
• bardzo wysoka jakość modelu oraz detali
• kilka rzeczy do samodzielnego montażu, łącznie z światłowodem podłączenia świateł czołowych (z jednej strony)
• model fabrycznie przygotowany do oświetlenia wnętrza
Wady:
• nie stwierdziłem
Więcej zdjęć
Od siebie dodam tylko tyle, że to najlepszy model wagonu pasażerskiego jaki posiadam.
Jak postawiłem go obok Tilliga (te same widełki cenowe), to nie było co porównywać.
Sama ilość szczegółów podwozia jest na bardzo wysokim poziomie. Do modelu dołączone są imitacje sprzęgów śrubowych oraz sprzęgów powietrznych.
Bardzo ciekawie rozwiązali odbieranie prądu z kół (ostatnie zdjęcie).
Naprawdę ciężko do czegokolwiek się doczepić w tym modelu.
W wolnej chwili zrobię zdjęcia wnętrza.
Kolega tcy również może przedstawić swoją opinię na ten temat, bo posiada ten model w barwach DR.