... pokaż film z jazdy na nowej zebatce-proszę
Oprócz brakującej zębatki lokomotywka dostała:
- światła przednie,
- silnik bezszczotkowy BLDC,
- przekładnię ślimakową,
- czujnik kątowego położenia osi napędowych.
Z doczepionego wagonu osobowego:
- zasilanie z akumulatorków,
- sterowanie silnikiem,
- załączanie świateł.
Dwustronna łączność za pomocą Wi-Fi zapewnia przekazywanie informacji i poleceń:
- położenie nastawnika jazdy,
- załączanie świateł,
- obroty silnika,
- częstotliwość drivera silnika,
- przeliczoną prędkość,
- przeliczony przejechany dystans,
- napięcie akumulatorków,
- położenie kątowe kół napędowych,
- fazy cylindrów.
Dźwięk pary generowany jest synchronicznie z położeniem kątowym wiązarów przez dwa głośniczki w wagonie oraz przez subwoofer umieszczony wewnątrz makiety a podłączony do manipulatora. Odpowiednio do potrzeb generowana jest zapowiedź i gwizd lokomotywy.
System sterowania nie ma nic wspólnego z powszechnie stosowanymi. Lokomotywa jeździ po każdych systemach szyn H0, teoretycznie 100% zardzewiałych, czy też całkowicie plastikowych (np. starter set ICE Marklin my World). Czas pracy akumulatorków ok. 1,5 godziny.