• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

BR53 (niemiecki BigBoy) ?

OP
OP
K

Konrad 0

Gość
#29
25 kg czyli ok. 50 sztuk lokomotyw o wadze 500 g w H0 po 1000 zł/szt. = 50.000 zł, a więc w tej samej cenie :) 2000 zł / 1kg lokomotywy :D czyli nie tak drogo...!!!
 

olek1398

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Reakcje
50 0 0
#30
No mam nadzieję, że za tą cenę dodają samochód do przewozu lokomotywy ;). Czyli raz postawić i więcej żeby nie zjeżdżała z torów :D.
 

Filip7370

Aktywny użytkownik
Reakcje
15 3 0
#37
Jak każdy szanujący się prawnik (którym nie jestem) odpowie na pytanie - to zależy.
Jeśli chcesz zarabiać to podpada to pod kolej wąskotorową. Jeśli chcesz sobie jeździć to nikomu do tego i każdemu powiesz że to makieta na świeżym powietrzu. Wszak nie ma definicji czy model pociągu jest nim w zależności od napędu, czy rozstawu szyn.
 

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
810 71 5
#38
Jak każdy szanujący się prawnik (którym nie jestem) odpowie na pytanie - to zależy.
Jeśli chcesz zarabiać to podpada to pod kolej wąskotorową. Jeśli chcesz sobie jeździć to nikomu do tego i każdemu powiesz że to makieta na świeżym powietrzu. Wszak nie ma definicji czy model pociągu jest nim w zależności od napędu, czy rozstawu szyn.
Tak, ale pytam z takiego względu, że kiedyś już czytałem, że ktoś w Polsce zbudował chyba Ty23 na parę i zyczliwy gdzieś doniósł, zjechala się komisja itp. cuda wianki wynikły.
 

Zabkret

Znany użytkownik
Reakcje
1 0 0
#39
Ja mam metalowego Big Boya Firmy US Trains. To Bydle wazy okolo 30kg+ z Tendrem, i jest pakowane w dwoch Pudlach z drewna obite Metalem. Wyciagac go z pudelka na szlak to jest zawsze pain in the ass, bo czlowiek boji sie go zlapac aby czegos nie ulamac...
 

Baldwin

Znany użytkownik
Reakcje
487 0 0
#40
Z przepisów wynika, że kotły parowe , do pojemności 2litrów nie podlegają rewizją ,nie potrzeba na nie żadnych atestów.
Ja mam w domu szybkowar powyżej 2 litrów ,to znaczy jeśli go używam to zaraz na karku będę miał komisje .:ROFL:
Dopóki używam parowozu w swoim ogrodzie lub na imprezie zamkniętej to nikomu nic do tego.
Co innego gdybym chciał brać udział w imprezach otwartych lub otworzył park parowy ,o to jest pewne jak w banku że ktoś się pojawi i zapyta o różne pozwolenia.
Tak więc Konrad zamiast DCC , Live-Steam ,nie ma piękniejszego uczucia dla tych co kochają parowozy, niż poprowadzenie takiego samowarka na szlaku .(y)