• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

BR53 (niemiecki BigBoy) ?

14D40

Znany użytkownik
#5
Konrad, przez Ciebie coraz bardziej piękno większej skali odkrywam...i przechodzę na ciemną stronę mocy... żebym tylko finansowo mógł sobie pozwolić na takie bajery :( PeKaPowskie parowozy w skali 0, ehh marzenie. A ten ala BigBoy zaje....
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#8
Pięknie wykonana fantazja modelarza. Parowóz ten nigdy nie powstał i pozostał jedynie na papierze. Na znanych mi rysunkach wyglądał on jednak nieco inaczej, miał 5-osiowy tender wannowy, a planowano chyba też tender kondensacyjny. Model w wielkości H0 oferuje Maerklin/Trix.
 
OP
OP
K

Konrad 0

Gość
#9
By
Pięknie wykonana fantazja modelarza. Parowóz ten nigdy nie powstał i pozostał jedynie na papierze. Na znanych mi rysunkach wyglądał on jednak nieco inaczej, miał 5-osiowy tender wannowy, a planowano chyba też tender kondensacyjny. Model w wielkości H0 oferuje Maerklin/Trix.
A i owszem z tendrem wannowym proszę bardzo, były dwa projekty...
Ale dalej pytanie pozostaje o skalę...?
BR53w.jpg
BR53x.jpg
 

olek1398

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
#13
Konrad 0, tak w ogóle, to jak ty stawiasz swoje lokomotywy na tory? Podnośnikiem hydraulicznym? Żurawiem?:ROFL::p:D Bo z tego co się orientuje, to lokomotywy w skali 0 mają trochę większą masę niż te w H0 ;).
 
OP
OP
K

Konrad 0

Gość
#14
Konrad 0, tak w ogóle, to jak ty stawiasz swoje lokomotywy na tory? Podnośnikiem hydraulicznym? Żurawiem?:ROFL::p:D Bo z tego co się orientuje, to lokomotywy w skali 0 mają trochę większą masę niż te w H0 ;).
Trochę...? Waga tenderzaka w skali 0 to ok.3 kg a większej lokomotywy 5 kg. Ale BR53 wymaga absolutnie dwóch osób do dźwignięcia...!!!
Gdyby miała przejeżdżać przez most, to trzeba policzyć konstrukcyjnie ten most, aby sie nie zarwał...!