Prezentuję parowóz BR52 wyprodukowany w latach '80 przez firmę Spring ze Szwajcarii. Model ma toporne obręcze, ale da się je podszlifować. Jest to jedyny były już producent modelu tej lokomotywy, nikt nie modelu BR ani wcześniej, ani później. Bardzo żadko występuje na rynku wtórnym.
Ale jest szansa, firma Demko przymierza się do wyprodukowania serii BR52 w ilości najchętniej 50 sztuk, wówczas koszt modelu będzie ok. 2200-2500 €, przy mniejszej ilości np 25 sztuk koszt ok. 3000 €. Podczas rozmów z Jörgiem Helmig'iem (Demko) powiedział, że powinniśmy zebrać zamówienia nie tylko na PKP, które oczywiście wykonałby w prawdziwej wersji Ty2 z tendrem wannowym i sztywniakiem (do wyboru), ale na i na CSD - i tu ukłon w kierunku Tomka 05. Rynek niemiecki wchłonie ok. 30 sztuk głownie jako Kriegslok. Jeśli zamówimy 10 sztuk na PKP, to już będzie dużo, może uda się znaleźć łącznie chętnych na 50 szt. Realizacja modelu możliwa w 2016.
Ale jest szansa, firma Demko przymierza się do wyprodukowania serii BR52 w ilości najchętniej 50 sztuk, wówczas koszt modelu będzie ok. 2200-2500 €, przy mniejszej ilości np 25 sztuk koszt ok. 3000 €. Podczas rozmów z Jörgiem Helmig'iem (Demko) powiedział, że powinniśmy zebrać zamówienia nie tylko na PKP, które oczywiście wykonałby w prawdziwej wersji Ty2 z tendrem wannowym i sztywniakiem (do wyboru), ale na i na CSD - i tu ukłon w kierunku Tomka 05. Rynek niemiecki wchłonie ok. 30 sztuk głownie jako Kriegslok. Jeśli zamówimy 10 sztuk na PKP, to już będzie dużo, może uda się znaleźć łącznie chętnych na 50 szt. Realizacja modelu możliwa w 2016.
Ostatnio modyfikowane przez moderatora: