• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

BR232-XXX/BR232-XXX

michu

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam jestem tu nowy wiec z samego początku się przedstawię, nazywam się Michał mieszkam jaki pracuje na terenie Bydgoszczy modelarstwem zajmuje się jakieś 15-16 lat (na początku były to okręty ale mi nie szło wiec zabrałem się za kolej i samochody ciężarowe i tak zaczęła się moja miłość do kolei) z wykształcenia jestem mechanikiem pojazdów trakcyjnych w zawodzie niestety nie pracuje od 2009 roku na tym zakończę coś o sobie, a przejdę do rzeczy moja półkę od września zdobią 2 przepiękne BR'ki w malowaniu polskiego prywatnego przewoźnika POL-MIEDZ TRANS.
Problem polega na tym ze poza malowaniem nic ich nie zdobi mni kalkomania próbowałem wykonać ja sam ręcznie w każdy możliwy sposób ale próby kończyły się fiaskiem wiem ze kiedyś ktoś zrobił TAURUS'A i sprzedawał go na allegro.pl i miał na nim kalkomanie która zakupił i tu pytanie do użytkowników pomrzecie mi ? załączam zdjęcie owych loków stojących tymczasowo na półce (jeśli napisałem nie w tym temacie co powinienem lub zrobiłem cos innego wybaczcie mi i zwróćcie uwaga i z góry przepraszam)
 

Załączniki

OP
OP
michu

michu

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#2
własnie o to mi się rozchodzi brak kalkomanii z oznaczeniami PMT robi z nich cos na kształt twego złośliwego komentarza
 

wolfik

Znany użytkownik
Reakcje
989 1 0
#3
Chłopie stawiaj jakieś przecinki, kropki albo chociaż zdania zaczynaj od nowej linii bo ciężko zrozumieć o co chodzi.
A kalki w ogóle to . Co prawda w chwili obecnej nie są wystawiane ale jak chwilę poczekasz to pewnie niedługo będą.
 

Grzes

Moderator forum Sterowanie oraz Mikro-producenci.