• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

BR 65 FLEISCHMANN -pomoc...

WITKOIM

Znany użytkownik
Reakcje
27 0 0
#1
Witam Kolegów
Mam pytanie i kłopot zarazem....posiadam piękną br65 fl, ale w systemie prądu zmiennego, czy warto ją przerabiać na prąd stały (chodzi mi o koszta itp) czy sobie darować kombinowanie i jej się pozbyć???
Ewentualnie czy ktoś by podjął się przeróbki i za ile??
pzdr
Michał
 

pyro

Aktywny użytkownik
Reakcje
106 0 0
#4
Niestety problem jest większy. Sama wymiana silnika nie załatwi sprawy. w systemie zasilania z 3 szyny jest to, że obie podstawowe szyny są zwarte jako jeden biegun, a co za tym idzie koła nie są izolowane, bo nie ma takiej potrzeby. Przy przeróbce z zmiennego na stałe oprócz wymiany silnika trzeba jeszcze odizolowac od siebie koła. Czyli gra nie warta świeczki. Można model jeszcze zepsuć i stracić podwójnie.

Pozdrawiam.
 

maniek2587

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#5
:shock: Pierwszy raz spotykam się z tzw. "3 szyną" ja miałem diesla na prąd przemienny tylko że tam nie było "3 szyny" i wystarczyło zamienic silnik. Przepraszam że wprowadziłem w błąd :oops:


Pozdrawiam
 
OP
OP
WITKOIM

WITKOIM

Znany użytkownik
Reakcje
27 0 0
#6
witam
rozmawiałem już na temat BR65 w systemie marklina z panem Irkiem (parowozik) i niestety, podpowiedź,aby sprzedawać jak jest (fakt-piękna maszyna),ale cóż......... no i sprzedana, ale za nią sobie kupię parowóz pkp
ale dzięki za pomoc ;)
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 1
Tabor 6
Tabor 0
Tabor 9
Tabor 3

Podobne wątki