Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jak zmienisz mu koła i puścisz go na glebę to nie będzie już tego pięknego klasyka i prawdziwego rasowego BMW. Ale skoro sprawia Tobie radość dłubanie przy klasykach to nic nie stoi na przeszkodzie.
Sam model jest świetnie wykonany. Otwierana maska z sercem BMW jest szczególna. Kolor bardzo ładny i pasuje do tego stylu, jaki oferował zamożnym klientom producent z Bawarii. Świetna kolekcja !
Ten model wygląda naprawdę dobrze i nie za bardzo co jest w nim poprawiać/zmieniać. No ale decyzja należy do właściciela. Nie zrób tylko z tego modelu tzw. "wieś-tuningu".
Jeżeli chodzi o modyfikacje które w niej przeprowadze to są to zabiegi "odwracalne". Większe i ładniejsze koła oraz obniżone zawieszenie to dla mnie "złoty srodek" pomiędzy zachowaniem seryjnej karoserii a poprawieniem prezencji
No to tak jak mówiłem oto kolejna sztuka która na poprzednich zdjęciach skryta była w Cieniu E32. Jest to E28 czyli seia 5. Model tak mi się spodobał pomimo braku detali, że tylko właśnie je poprawiłem pomijając resztę zabiegów "tuningowych"
Gdy do mnie dotarła wyglądała tak:
teraz moje najnowsze dziecko BMW E38
seria wygląda tak:
Pobawiłem się trochę kołami (odlewy) od użytkownika Abarth. Wzór firmy Alpina. Kontrowersyjnie opony nie są założone "do końca" na felgi co ma imitować "naciąg" węższych opon na szersze felgi Pozwoliło to na idealne spasowanie brzegów felg z błotnikami tak to wyszło:
Co prawda na żywo wygląda to o wiele lepiej niż na zdjeciu, ale to już widzę tylko ja