Siłownik (od zamka centralnego) po to, aby zatrzymać auto - wygodniej jest podsunąć magnes trwały w strefę działania kontaktronu niż ładować duży prąd w cewkę.
Przez przejazd autko przejeżdża bez problemu, nie musi mieć drutu prowadzącego aby jechać
(musi go mieć, aby jechać tam gdzie trzeba, ale kawałek może go nie być, za przejazdem robi się odwrócone "Y" z drutu).
Myślałem o zastosowaniu styków siłownika master do sterowania sygnalizacją, ale może tez być odwrotnie.
Szczególnie w przypadku szlabanów - najpierw włącza się sygnalizacja dźwiękowa, świetlna i pole magnetyczne, a po chwili szlabany się opuszczają, aby nie przyskrzynić autka.
Jeśli chodzi o czujniki, to w obrębie przejazdu można zabudować co się chce, nawet barierę optyczną (można schować diodę w szafce), ale czujniki dalekie od przejazdu, na "cudzych" modułach, to tylko "trafo" z przewleczonym kablem zasilającym szyny.
Przez przejazd autko przejeżdża bez problemu, nie musi mieć drutu prowadzącego aby jechać
(musi go mieć, aby jechać tam gdzie trzeba, ale kawałek może go nie być, za przejazdem robi się odwrócone "Y" z drutu).
Myślałem o zastosowaniu styków siłownika master do sterowania sygnalizacją, ale może tez być odwrotnie.
Szczególnie w przypadku szlabanów - najpierw włącza się sygnalizacja dźwiękowa, świetlna i pole magnetyczne, a po chwili szlabany się opuszczają, aby nie przyskrzynić autka.
Jeśli chodzi o czujniki, to w obrębie przejazdu można zabudować co się chce, nawet barierę optyczną (można schować diodę w szafce), ale czujniki dalekie od przejazdu, na "cudzych" modułach, to tylko "trafo" z przewleczonym kablem zasilającym szyny.