• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Blog Rogera Farnwortha

OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#41
The Sheffield, Ashton-under-Lyne & Manchester Railway

Nie wydaje mi się, że zamieściłem już coś na temat jednej z moich lokalnych kolei?

Jest to bardzo krótka refleksja na temat tego, jak walki tej mniejszej firmy ostatecznie opuściły Wielką Kolej Główną z własnymi problemami finansowymi!

Nie może to być bez kontrowersji.

http://rogerfarnworth.com/2019/05/04/the-sheffield-ashton-under-lyne-and-manchester-railway-4

Aby post był zwięzły, szczegółowe informacje znajdują się w dodatkach.
 
OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#43
Kolej Cavan i Leitrim

Jest to pierwsza z głównych serii postów dotyczących Kolei Cavan & Leitrim. Z przyjemnością czytałem małą książkę Patricka Flanagana wydaną przez Pan. Jest to raczej psie ucho i rozpada się teraz. Tekst książki pomógł mi poznać linię, nawet jeśli zrobiłem to z mojego fotela. Odniesienia do tekstu jego książki są bardzo liczne, a to wszystko znajduje się na blogu.

http://rogerfarnworth.com/2019/05/0...-a-short-history-and-a-look-at-dromod-station

W tym wpisie dokonujemy przeglądu historii linii, a następnie za pomocą kilku dobrych zdjęć rozglądamy się po stacji Dromod tak, jak była.
 
OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#44
Narrow Gauge in Caithness, Scotland

Dzisiaj przeszliśmy z powrotem z Orkadów i pojechaliśmy przez John O'Groats i Wick, zanim skierowaliśmy się na południe przez Inverness. Około 6 mil na północ od Wick na autostradzie A99 przejechaliśmy przez linię wąskotorową (o szerokości metra). Było to niespodzianką i należało to zbadać. .... To stanowisko jest wynikiem.

http://rogerfarnworth.com/2019/05/11/caithness-double-track-narrow-gauge-line
 
OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#45
The Shropshire & Montgomeryshire Light Railway and the Nescliffe MoD Training Area

Przepraszamy za długi tytuł tego wątku. Zostałem wezwany przez kogoś, kto przeczytał moje posty na temat Bicester Military Railway i MoD Kinston, aby przyjrzeć się obozowi Nescliffe.

Zacząłem od spojrzenia na linię kolejową, która została zarekwirowana przez wojsko i stała się ona pełnoprawnym posterunkiem. Przejdę do obszarów wojskowych w następnym posterunku w serii.

http://rogerfarnworth.com/2019/05/1...nesscliffe-mod-training-area-and-depot-part-1
 
OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#50
Westward Ho!

Niezależna linia kolejowa o standardowym rozstawie kół, bez bezpośredniego połączenia z szerszą siecią. ....... Pierwszy odcinek linii został ukończony w 1901 roku, cała linia została ukończona w 1908 roku. Cały tabor kolejowy i torowy został zarekwirowany w czasie wojny, a kolej zamknięta w 1917 roku. Materiały nigdy nie widziały aktywnej obsługi! ........

http://rogerfarnworth.com/2019/06/04/bideford-westward-ho-and-appledore-railway-part-1-railfile
 
OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#55
Kolej West Clare

Wir sind fast am Ende der Geschichte der West Clare Railway und der Untersuchung ihrer Strecke angelangt. Der folgende Beitrag vervollständigt die Details des verbleibenden Abschnitts der Linie, der die Route von Moyasta nach Kilrush und Cappagh Pier umfasst. Ein weiterer Posten wird schließlich folgen, der sich mit den Lokomotiven und dem Rollmaterial auf der Strecke befassen wird.

http://rogerfarnworth.com/2019/07/0...ay-part-7-moyasta-to-kilrush-and-cappagh-pier

Übersetzt mit www.DeepL.com/Translator
 
OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#59
The Shropshire & Montgomeryshire Light Railway and the Nescliffe MoD Training Area

Gazela jest znana z tego, że w swoim czasie w Shropshire & Montgomeryshire Light Railway przejęła kontrolę nad dwoma różnymi autokarami. Pierwszym z nich była wycięta wersja londyńskiego tramwaju konnego. Drugi używał tego samego podwozia z nadwoziem z wagonu Wolseley-Siddeley Railcar, którego pułkownik Stephens używał po raz pierwszy na kolei Selsey Tramway. Ten wagon kolejowy był sam w sobie znaczącą modyfikacją wagonu ciężarowego opartego na podwoziu Wolseley-Siddeley...........

http://rogerfarnworth.com/2019/07/27/gazelles-trailers
 
OP
OP
R

rogerfarnworth

Aktywny użytkownik
Reakcje
50 0 0
#60
The Shropshire & Montgomeryshire Light Railway and the Nescliffe MoD Training Area

Pułkownik Stephens uwielbiał eksperymentować. Silniki szynowe były tematem szczególnym. Kupił serię silników Ford Railmotors dla swoich różnych kolei lekkich. Jeden zestaw został zakupiony dla Shropshire i Montgomeryshire Light Railway. Ten post stanowi wprowadzenie do tych małych pojazdów:

http://rogerfarnworth.com/2019/08/0...nel-stephens-lines-in-general-and-on-the-smlr