Rysować nie bardzo w tej chwili mogę, pomijając porę, a jutro wyjeżdżam i przez kilka dni będę miał dostęp do sieci tylko przez telefon. Poza tym trudno na jednym szkicu opisać wszystko. Sporo na ten temat jest jednak w wątku kolegi pado:
http://forum.modelarstwo.info/threads/2-nowe-poziomy-w-krakowie-fremo-i-tort.12991/page-36 Proponuję przejrzeć od strony 36 do końca, ale uwaga: tam jest bardziej skomplikowany układ, bo są rozjazdy krzyżowe, gdzie są też pędnie sztywne do latarni Cauera, co trochę gmatwa obraz. Poza tym tam są też rygle, co dalej komplikuje sprawę - nawiasem mówiąc, tu być może też potrzebne byłyby rygle. To zależy od tego, czy rozjazdy są przejeżdżane przez pociągi pasażerskie "na ostrze".
I jeszcze jedna uwaga: przez napęd nie przechodzą inne pędnie, więc do skrzyni dochodzi tylko jedna para pędni. Mam też wątpliwości co do liczby prętów nastawczych (między zwrotnicą a napędem): na fotkach widzę po cztery. W napędach mechanicznych jest tylko jeden pręt nastawczy, oprócz tego mogą być dwa pręty kontroli położenia iglic, więc razem najwyżej trzy, ale to nie zawsze.
W sieci jest trochę stron na ten temat, może warto poszukać, choć nie wszystkie strony przekazują prawidłowe informacje. Ale może chociaż podejrzeć fotki rzeczywistych urządzeń, lub wybrać się w teren.