• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

(Bareja) Nie będzie pociągów, bo jeździ nimi za dużo ludzi

#2
Podkarpackie wyliczyło, ze więcej pasazerów tej relacji wsiada na terenie Lubelszczyzny, więc postanowiło skrócić relację do rubieży Podkarpackiego, coby nie wozić nie swoich. Wolą wozić tylko swoich po swoim terenie, a ze na trasie tej krótszej relacji rzadko kto wsiada, standard podrózy znacząco się podniesie. Czysta logika!

szkoda gadać
 

rocketman

Aktywny użytkownik
#4
I bardzo dobrze! Nareszcie Przewozy Regionalne to zrozumiały że są do przewozów w regionie a do przewozów dalekobieżnych jest PKP IC!

I niech w końcu to Polacy też zrozumieją po co jest ten podział. Podział byl po to aby spółki córki PKP działały prężnie każda we własnym zakresie a nie wyniszczały się konkurencją. Dotychczas wyglądalo to tak że PR wysyłają górali nad morze i odwrotnie w starych zrupieciałych kiblach EN57 które się do tego celu nie nadają konkurując z PKP IC! Byle taniej.

Niedługo w węglarkach ludzie będą jeździć (żeby nie użyć słowa bydlęcych wagonach) jak tylko PKP CARGO dowie się o takiej dochodowej lini kolejowej. W Polsce konkuruje się niższą ceną zamiast wysoką jakością!

Ale w pewnym momencie przekombinowano z ta reformą i PR rozdano województwom za bezcen i teraz każdy wojewoda chce być panem przez duże P i pokazać kto tu rządzi, czesto uwalając PR.

Mamy 21 wiek a Unia Europejska jeszcze nie stworzyła normy np takiej że na jednego podróżnego ma przypadać 0,85 miejsca siedzącego w pociągu, określeniem powierzchni podłogi w m2, dostepem do klimatyzacji i zamkniętych obiegów WC (PRECZ z walającym sie gównem na torach po których chodzą w pracy kolejarze). Nie ch się wysocy komisarze zajmą takimi pożytecznymi sprawami zamiast zakazywaniem operatorom telefonii komórkowych wysokich haraczy za roaming. Każda telefonia niech decyduje za siebie kogo i jak chce okradać bo ludzie i tak wybiorą najlepszą dla siebie ofertę!
 
#5
(...)

Mamy 21 wiek a Unia Europejska jeszcze nie stworzyła normy np takiej że na jednego podróżnego ma przypadać 0,85 miejsca siedzącego w pociągu, określeniem powierzchni podłogi w m2, dostepem do klimatyzacji i zamkniętych obiegów WC (PRECZ z walającym sie gównem na torach po których chodzą w pracy kolejarze). Nie ch się wysocy komisarze zajmą takimi pożytecznymi sprawami zamiast zakazywaniem operatorom telefonii komórkowych wysokich haraczy za roaming. Każda telefonia niech decyduje za siebie kogo i jak chce okradać bo ludzie i tak wybiorą najlepszą dla siebie ofertę!
?
 

rocketman

Aktywny użytkownik
#6
Moje prywatne przemyślenia. Każą nam zapinać pasy-zapinamy. Każą nam właczać światła całą dobę-właczamy. Nakazują żeby ogórki były proste-prosujemy. Każą ślimakom stać się rybami-są rybami. Niech w końcu zrobią porządek na kolei. Jakieś normy a nie średniowieczne hulajdusza.

A jak nie to zaorać całe przewozy osobowe i w to miejsce zbudować autostrady. Każdy dojedzie tam gdzie chce i kiedy chce. Skorzystają tez firmy i gospodarka. Pozostawić tylko opłacalny ruch towarowy. Po co robić konkurencję prywatnym firmom, PKSom i liniom lotniczym. Dopłaca się do nieuczciwej konkurencji czyli kolei. Przykład taniej i szybciej jest jechać z Katowic do Krakowa prywatnym busem niż pociągiem.
 

Podobne wątki