Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ależ proszę bardzo
Zacznę od torów pod drutami. Dwie elektryczne" stacje: SB Wien (stacja techniczna) i Obere Warth połączone dwutorowym zelektryfikowanym szlakiem. Sterowane komputerami połączonymi w sieć, na szlaku działała ichnia, tj. austriacka SBL Dyżurni nawet się ze sobą nie porozumiewali telefonicznie, aktualny obraz taboru na szlaku i stacjach widzieli na ekranach.
<dopisek>
Nawet na ogół nie raczyli odzywać się do lokfjurerów Trzeba było uważać na sygnały Zapalił taki światełko na karzełku czy innym semaforze i op* dlaczego jeszcze nie jedziesz
Obciążniki napinające sieć:
Wagonik sieciowy:
Temu z lewej się spieszy, czyli wyprzedzanie pociągów na szlaku:
Połączenia elementów sieci najprostsze z możliwych...
Tak proste a jednocześnie, jak praktyka pokazała... najskuteczniejsze
Było Na zdjęciach wyżej jest stacja techniczna H0e i moduł z łukiem. W ogóle wąskotorówka to było w sumie kilka metrów szlaku.
Generalnie stacja Cukrovar (CZ) była połączeniem pomiędzy H0 a H0e, ale jest w trakcie budowy.
Jak znajdę jakąś ochotę, to wrzucę filmik o półautomatycznym rozładunku buraków cukrowych za pomocą odkurzacza
Ech ta ich sieć, to nie moja liga. Jacyś jubilerzy ją robią czy co? Natomiast za absolutne strzelenie sobie w pietę uważam zrobienie granicy modułów między słupami kotwowymi - dwa razy większa ilość drucików do połączenia. To chyba jacyś fanatycy . No dobra, przyznaję, to zawiści, ale zjadło mnie gdy zobaczyłem takie smaczki.