• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Modele Bad Vöslau: Internationales Südbahntreffen Wien 2012

WM-MODEL

Znany użytkownik
FREMO Polska
#1
Dziś po południu zakończyło się kolejne fremospotkanie w Wiedniu, tzn. tym razem niedaleko Wiednia, w Bad Vöslau :)
Zaproszenie: http://www.fremo-net.eu/2010.html a układ makiety w pedeefie w załączniku.

Kilka zdjęć na dziś, reszta później ;)
bv2012-1.jpg bv2012-2.jpg

Były oczywiście i polskie akcenty :)
bv2012-4.jpg bv2012-5.jpg
Chociaż ten ostatni akcent to właściwie taki bardziej austriacki, a z PL ma tyle wspólnego że to mój pociąg :D

Stacja Rothenburg pod drutami, ok. 10 m długości i 5 lat pracy...
bv2012-3.jpg

Wreszcie też dojechały dwudziesto-kilka funkcyjne FREDI :D
fredi-27.jpg


:)
 

Załączniki

OP
OP
WM-MODEL

WM-MODEL

Znany użytkownik
FREMO Polska
#3
Szczerze pisząc to jeszcze nie wiem :D ale są tu dwa szifty, wiec pewnie tak jest.
W sieci jest podobno jakaś ideologia montażu i obsługi tego przyrządu, ale jeszcze nie szukałem ;)
 
OP
OP
WM-MODEL

WM-MODEL

Znany użytkownik
FREMO Polska
#4
Udział w spotkaniu wzięli Austriacy, Niemcy, Węgrzy, Czesi i Polacy, tzn. jeden ja :)
Z Węgier przyjechała nawet spora ciężarówka modułów:
bv2012-6.jpg

Sterowanie makiety oczywiście LocoNet, pracowały dwie centralki Uhlenbrock'a, tj. 2x Intellibox:
bv2012-9-centrala1.jpg
Ta druga wyglądała tak samo :D

Połączone były gateway'em:
bv2012-7-gateway.jpg bv2012-8-gateway.jpg

A tak to pracowało:

Kilka dodatków do papierologii.
Pomocnik dla obsługi stacji końcowej:
bv2012-10-papierologia.jpg

Podział "polityczny":
bv2012-11-papierologia.jpg

Niektórzy zadawali sobie sporo trudu z pakowaniem wagoników:
bv2012-13-porzadek.jpg

Na wszelki wypadek na stacji Pellerd ustawiono tabliczkę:
bv2012-14-porzadek.jpg

Rożne konstrukcje nóg do modułów:
bv2012-15-nogi.jpg bv2012-32-nogi.jpg

Cdn...
 
OP
OP
WM-MODEL

WM-MODEL

Znany użytkownik
FREMO Polska
#5
Nie to, abym był specjalnie miłośnikiem drutów na makiecie, ale byłem pod wrażeniem pracy jaką wykonał Michael Baensch :) Nie widziałem do tej pory lepiej wykonanej stacji pod drutami :)
Pod kątem technicznym oczywiście bo na temat poprawności "merytorycznej" niemieckiej drutologii się nie wypowiadam :D
Wszystkie zdjęcia są ze stacji Rothenburg.
bv2012-52-druty.jpg bv2012-33-druty.jpg bv2012-34-druty.jpg bv2012-35-druty.jpg bv2012-36-druty.jpg bv2012-37-druty.jpg bv2012-38-druty.jpg bv2012-39-druty.jpg bv2012-40-druty.jpg bv2012-41-druty.jpg bv2012-42-druty.jpg bv2012-43-druty.jpg bv2012-44-druty.jpg bv2012-45-druty.jpg bv2012-46-druty.jpg bv2012-47-druty.jpg bv2012-48-druty.jpg bv2012-49-druty.jpg bv2012-50-druty.jpg bv2012-51-druty.jpg
 
OP
OP
WM-MODEL

WM-MODEL

Znany użytkownik
FREMO Polska
#10
Znów trochę będzie o drutach :D Stacja techniczna St. Rudolf, AT:
bv2012-94-st-rudolf.jpg bv2012-83-st-rudolf.jpg bv2012-82-st-rudolf.jpg

Stacja włączana w szlak zelektryfikowany, jako że techniczna, to ze zrozumiałych względów musiała być pozbawiona sieci trakcyjnej. Ta konstrukcja na ostatnim zdjęciu powyżej służy do wjeżdżania i wyjeżdżania pociągów pod i spod drutów.
Tak to działa:

Stacja Friedberg, DE:
bv2012-92-friedberg.jpg
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Imprezy 2

Podobne wątki