No. Trochę tutaj tego nazbierałeś Irokez. I nie wiem od czego zacząć, a w kilku przypadkach miałbym coś do powiedzenia
Fascynują mnie piętrowe, przedwojenne autobusy, które są zamieszczone w poście. To chyba Bussingi. Konstrukcja tego pojazdu mnie intryguje. Dlaczego konstruktor nie zabudował części ramy przed przednią osią...? Przecież to marnotrawstwo przestrzeni.
Ciekawostka, którą zauważyłem. Ikarus 55 widoczny na dwóch fotografiach posiada nadkola od... IKARUSA serii 200 (!) I to psuje cały efekt w postaci tego autobusu. A szkoda.
Natomiast widoczny w jednym z ostatnich postwów przegubowy MB. Kilka lat temy jeździło kilka, może kilkanaście tego rodzaju autobusów u mnie w mieście u prywatnego przewoźnika, jednak była to nowsza generacja. Natomiast był jeden rodzynek: MAN przegubowy z silnikiem przed osią przyczepy (silnik między 2, a 3 osią), natomiast napęd na człon poprzadzający, czyli na 2 oś. Był to swoisty wynalazek MANa, ponieważ w czasach produkcji tego pojazdu wyłączność (patenty) na napęd doczepy posiadał MB, stąd takie udziwnienie u MANa; napęd na pierwszy człon, silnik w drugim członie.