• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Autobusy dawniej i dziś

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.292 459 29
Autor tego artykułu chyba sam nie pamięta tamtych czasów: biało-czerwone słupki z łańcuszkami miały zapobiegać przechodzeniu przez jezdnię w niedozwolonym miejscu, a nie uniemożliwiać parkowanie - do tego drugiego celu łańcuszek był całkowicie zbędny. Takie słupki stawiano często także w miejscach, gdzie parkowanie z innych powodów było czasem nawet praktycznie niewykonalne, nie mówiąc o tym, czy dozwolone, czy nie. A pętla przy skrzyżowaniu Puławskiej z Wilanowską już wtedy dawno nie była "krańcem stolicy"...
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
3.587 104 12
Autor tego artykułu chyba sam nie pamięta tamtych czasów: biało-czerwone słupki z łańcuszkami miały zapobiegać przechodzeniu przez jezdnię w niedozwolonym miejscu, a nie uniemożliwiać parkowanie - do tego drugiego celu łańcuszek był całkowicie zbędny. Takie słupki stawiano często także w miejscach, gdzie parkowanie z innych powodów było czasem nawet praktycznie niewykonalne, nie mówiąc o tym, czy dozwolone, czy nie. A pętla przy skrzyżowaniu Puławskiej z Wilanowską już wtedy dawno nie była "krańcem stolicy"...
Dla mnie główną rola tych łańcuchów było to ze super się na nich huśtało ;)
 

krakowiak

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
980 23 0
Ciężko było Pana Kierowcę zrozumieć. Wiesz, wczesna pora, wyjazd z Chrosnej o 5.40 ;) ale myślę, że brak pełnego wydzielenia stanowiska kierującego od przestrzeni pasażerskiej może być problemem. Stanowisko kierowcy w ogóle nie jest oddzielone plexiglasem od przedniego pomostu.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Skala 1:1 4
Skala 1:1 4
Skala 1:1 26

Podobne wątki