Po pierwsze, jak już wspomniano Bałtyków było sporo i to w dwóch odmianach, na dóch różnych podwoziach. Aa i te między sobą się różniły.
Po drugie nie mylmy Sana H01 z Sanem H25/H27.
Ten na zdjęciu - H25A - zaprezentowany został na Targach Poznańskich bodaj w 1964 roku (model H27 różnił się jedynie rodzajem silnika).
Szyba panoramiczna (gięta) pojawiła się już w prototypach w 1957 roku, ale do produkcji seryjnej z takim rozwiązaniem powrócono dopiero bodaj w 1963 roku. Wcześniej wytwarzany H01 w odmianach A i B posiadał zarówno z przodu i z tyłu trzy płaskie szyby bo nikt giętej nie potrafił wyprodukować.
Do dziś zachowały się trzy samonośne Sany: krakowski H01B, sanocki H01A (w oryginale właśnie z szybami panoramicznymi z przodu, ale niestety zmieniono je) oraz H25A z Buska, który niebawem zostanie pokazany szerszej publiczności po przeprowadzonym remoncie.
O historii autobusów San, ich budowie i problemach z ich konstrukcją przeczytać można w miesięczniku Automobilista nr 104 (z listopada 2008)