Kilka rzeczy powstaje jednocześnie.
Syrenka przeszła jeszcze kilka poprawek kosmetycznych oraz została nieco podwyższona. Sama część środkowa podwozia będzie jeszcze minimalnie podszlifowana i wyrównana.
Z samej bryły to już jestem zadowolony i prototyp przeszedł do następnej fazy, czyli testy żywic i technik odlewania.
Zdjęcie z dedykacją dla tych co kupują pirackie modele żeby zdali sobie sprawę jaka jest różnia pomiędzy projektowaniem a kopiowaniem i dlaczego u złodziei jest zwykle taniej. Jak widać taki model od zera to są też spore koszty. Jak do tej pory kilkanaście godzin pracy a na same żywice i silikony poszło już ładnych kilkaset złotych. To jest tylko kilka z kilkunasu odlewów i piąta forma silikonowa a końca jeszcze nie widać.
Seria starażaków: Za Tatrę z podnośniniem na razie jakoś nie mogę się zabrać, ale skończyłem właśnie model który marzył mi się od dłuższego czasu Tatra 148 z zabudową CAS 32. Model produkcji mało znanej manufaktury p. Sadlo
Kit dosyć uproszczony ale jak się nie ma co się lubi to sobie trzeba samemu "zadetalować"
Do modelu dorobiłem poręcze na zbiornik oraz pożyczyłem kilka elementów żywicznych i fototrawionych z modeli innych producentów (później się będę martwił skąd je wezmę do tamtych modeli)
Więcej zdjęć oryginału i gotowego modelu jak zwykle w moim wątku z pojazdami specjalistycznymi w naszych kolekcjach. Tutaj tylko mała zajawka.
Powstaje jeszcze coś nowego, ale tym się pochwalę jak zacznie przypominać nieco model który chcę odwzorować.