• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny ALBERT-MODELL - modele wagonów typu 408S

KrawatArek

Ostrzeżony
Reakcje
308 143 31
#2
Super! Czekamy zatem na długo wyczekiwane 408S...
No to by umilić czekanie konkurs znajdź różnice, bo na jednej się nie kończy ;)
Screenshot_20200504-163657_Gallery.jpg

I w tym przypadku fabryka też nie dała rady, spasowanie poszczególnych elementów pozostawia wiele do życzenia. Przez te szpary przy ostoi i na łączeniu gruszek to pies z budą by przeleciał.
 

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
774 78 3
#3
Zobaczymy jak w realu, ale na zdjęciach wygląda to bardzo ubogo. Dla mnie to pierwszy polski model bez "efektu łał". Zawsze był większy lub mniejszy zachwyt, a tu słabiutko. Grube drabinki, szpary w zbiornikach i na ostojnicy wagonu. Chyba zaczekam na poprawioną wersję albo na konkurencję...
 

Bipa966

Aktywny użytkownik
Reakcje
472 69 32
#4
@KrawatArek.... z twojego wpisu wynika,że model zdecydowanie nie podoba Ci się i nawet jak by się ukazał to i tak nie łykniesz co ??? Albo , że masz na tyle talenta ,że potrafisz zrobić wieksze cudeńko ! Drażni cię ,że to tylko.... model ????? Czegoś nie rozumiem..... jak można wybrzydzać, marudzić i psioczyć samemu nie kiwnąwszy nawet palcem w bucie ??? Dla mnie , jest to coś czego nigdy nie spodziewałem sie w moim już długim życiu zobaczyć, dzięki firmom które produkują dla nas, polskich miłośników miniatur kolejowych modele , możemy spełnić marzenia o jakich nie śniliśmy w latach 70-tych czy 80-tych wystając w kolejkach pod Składnicą Harcerską !! A jak masz na tyle siana milionerze , to zamów sobie z blaszek,żywicy czy nawet złota w jakiejś manufakturze i myślę wtedy będziesz usatysfakcjonowany !!! :mad:
 

KrawatArek

Ostrzeżony
Reakcje
308 143 31
#5
@KrawatArek.... z twojego wpisu wynika,że model zdecydowanie nie podoba Ci się i nawet jak by się ukazał to i tak nie łykniesz co ??? Albo , że masz na tyle talenta ,że potrafisz zrobić wieksze cudeńko ! Drażni cię ,że to tylko.... model ????? Czegoś nie rozumiem..... jak można wybrzydzać, marudzić i psioczyć samemu nie kiwnąwszy nawet palcem w bucie ??? Dla mnie , jest to coś czego nigdy nie spodziewałem sie w moim już długim życiu zobaczyć, dzięki firmom które produkują dla nas, polskich miłośników miniatur kolejowych modele , możemy spełnić marzenia o jakich nie śniliśmy w latach 70-tych czy 80-tych wystając w kolejkach pod Składnicą Harcerską !! A jak masz na tyle siana milionerze , to zamów sobie z blaszek,żywicy czy nawet złota w jakiejś manufakturze i myślę wtedy będziesz usatysfakcjonowany !!! :mad:
A owszem nie podoba mi się i takie moje prawo, zrezygnowałem z zakupu. Jaki wagon jest każdy widzi, oprócz słabego wykonania są i różnice merytoryczne. Porównanie jest wrzucone, by o tym podyskutować, a nie by czytać szarże albertfana. Odnieś się merytorycznie do tego co widać na zdjęciach, a nie bierzesz przykład z pikofanów, co tylko potrafią krzyczeć jakie to piękne są modele ich ulubionej firmy!
Na zachętę małe co nieco, byś mógł się merytorycznie odnieść
20200504_193932.jpg

1. Inny układ hamulcowy
2. W środkowej części gruszki nie ma poziomego szwu, jest on w miejscu tej szpary.
3. Barierka naprzeciw drabinki powinna być cała, nie dzielona.
To są różnice w budowie, które są faktem. Przeskalowane elementy i szpary to wrażenia estetyczne.
Niektóre różnice bardziej rzucają się w oczy, inne mniej.
 
Ostatnio edytowane:

DieselPower

Znany użytkownik
Reakcje
2.132 442 105
#6
Ten wagon będzie najmniej dwa razy mniejszy jak na zdjęciu wyżej. Dodać należy roboczą odległość oglądania i szczelin już nie będzie tak widać. Mnie one nie przeszkadzają. Bardzo czekałem na te modele i mam w nosie, że wersja węgierska różni się od polskiej jakimiś duperelkami.
 

Bipa966

Aktywny użytkownik
Reakcje
472 69 32
#7
@KrawatArek ...dzięki za merytoryczne spostrzeżenia .... ale mi osobiście nie przeszkadza taaaakie zróżnicowanie ! Odnoszę wrażenie ,iż od początku, kiedy tylko pojawiły sie modele AM, jest jakiś trend do psioczenia na tą firmę ! Modelarz z prawdziwego zdarzenia złapie za skalpel, szpachle, farbe i zrobi porządek z tym co mu nie pasuje !! A zbieracz, jak w moim wypadku, postawi do ślicznej gablotki, otworzy piwko i będzie kontemplował widok cudownego zbioru o jaki marzył od lat :)
@DRACULA dawno nie zrobiłeś już czegoś ciekawego ani nie zamieściłeś tu jakiegoś sensownego wpisu ! Paplasz jakimś dziwnym językiem od czasu jak krypte opuściłeś i zastanawiam się czy nie było by lepiej ażebyś powrócił w miejsce swojego spoczynku na nowo !!
 

robertmuszka

Znany użytkownik
FREMO Polska
H0e
T M M
Reakcje
4.091 153 19
#8
Wagony do cementu jak dotrą, to bedziemy mieli, albo nie bedziemy mieli, to znaczy, że jedni kupią i beda je mieli, a inni nie kupią i nie bedą mieli.
Czy wagon bedzie dobry? Zobaczymy, no i sprawa taka, na ile jakies braki bedą do zaakceptowania. Fajnie, ze firma pokusiła sie o zrobienie takiego typu wagonu. Cena zapowiadana tez ciekawa.
Kolejka bedzie na zakup tak czy inaczej.
 
Ostatnio edytowane:

Dozamet

Użytkownik
Reakcje
80 2 0
#9
Poczekamy , zobaczymy jak się będzie prezentował . Akurat model wagonu 408S jest najbardziej wyczekiwanym modelem wagonu PKP ,przez mnie . O ile się da ,kupię go . Jednak nie rozumiem dlaczego na forum , nie można wytknąć błędów w wykonaniu tego wagonu ? Dlaczego firma ma parasol ochronny . Wielokrotnie w odniesieniu do innych firm padło stwierdzenie ,że mało nie kosztują to muszą mieć jakość . Mam pytanie , czy ponad dwieście złotych , za wagon towarowy, to dużo czy mało ,zwłaszcza na tle innych producentów i czy mamy prawo za te pieniądze oczekiwać produktu na wysokim technologicznie poziomie ?
 

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
2.787 266 41
#10
Program Multimutacji Numerycznej Albert Model / PMR w liczbach obecnych edycji ,wygląda następująco :
( Podaję dane liczbowe edycji dla świadomości kupujących limitowanej ilości i kolekcjonerskiej wartości )

Cemenciarka 408S

- ciemno szare ep IVc 240 szt w 120 zestawach 2 numery
-
jasno szare ep VI 240szt w 120 zestawach 2 numery
-
jasno szary ep VI 100szt
pojedyńczo sprzedawany 1 numer( partia dodatkowa )

Razem 580 wagonów w 290 zestawach .

W tym roku jeszcze ukażą się II edycje cemenciarek 408S.
 

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
2.787 266 41
#14
Info za PMR K.Koj.

Zestaw AM 900007, malowanie szare, epoka IVc:

- 33 51 930 9 276-4 Uacs-x, PKP [P], PTiSCL “CEMET”, 4/REV/Oł/87.11.30, St. Przywory Opolskie, Dolnośląska DOKP
- 33 51 930 9 280-6 Uacs-x, PKP [P], PTiSCL “CEMET”, 4/REV/Oł/87.11.16, St. Przywory Opolskie, Dolnośląska DOKP.

Zestaw
AM 900008, malowanie jasnoszare, epoka VI:

- 84 51 930 8 504-8 Uacs, PL-CEMET, CEMET S.A., 4/REV/WWK/08.06.16, St. Sitkówka Nowiny
- 33 51 930 8 919-0 Uacs, PL-CEMET, CEMET S.A., 4/REV/WWK/24.04.15, St. Sitkówka Nowiny.

Wagon
AM 930905, malowanie jasnoszare, epoka VI:

- 33 51 9308 002-5 Uacs, PL-CEMET, CEMET S.A., 4/REV/1040/27.05.16, St. Działoszyn.

Cena za zestaw wynosi 445,00 zł.
Cena za wagon pojedyńczy wynosi 225,00 zł.
Zryczałtowany koszt przesyłki 16 zł.

W przypadku zakupu co najmniej dwóch zestawów, przesyłka gratis.
 

Darkman

Aktywny użytkownik
Reakcje
7 1 0
#17
Z chęcią bym kupił, ale pewnie zaraz okaże się że wszystko wyprzedane :/ Jak się kontaktować z firmą PMR?
 

Franc

Aktywny użytkownik
Reakcje
590 95 1
#20
Mi na nich bardziej zależy niż na dumpcarach, które sobie odpuściłem. Boje się, że przejdą mi koło nosa :(
 

Podobne wątki