• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Narzędzia Aerograf

paziu1000000

Znany użytkownik
MSMK
Producent
Reakcje
126 3 0
#41
benzyna lub denaturat dobrze rozpuszcza trudniejsze zanieczyszczenia, a później jest "tradycyjna" kąpiel w ciepłej wodzie. Na szczęście BARDZO rzadko zdarza mi się takie czyszczenie, ponieważ sprzęt przemywam po każdym malowaniu , jak chcę malować innym kolorem to też wszystkie elementy myję.
 

paziu1000000

Znany użytkownik
MSMK
Producent
Reakcje
126 3 0
#47
to że ma wąską dyszę znaczy, że będziesz się musiał napsikać, aby pomalować cały wagon na jeden kolor, ale mimo to będziesz mógł wymalować drobniejsze szczegóły.
 
Reakcje
0 0 0
#49
Szymon32 napisał(a):
był by
dośc uniwersalny- profil osłony dyszy daje możliwośc malowania wiekszych powierzchni, jak i detali, regulacja skoku igły oraz regulacja ciśnienia powietrza zasilającego sprawia, ze można bardzo precyzyjnie panować nad farbą.
wadą tego sprzętu jest ogromna ilośc uszczelek i skomplikowana konstrukcja- wymagająca wysokiej kultury technicznej podczas eksploatacji
Szymon32 napisał(a):
Do malowania taboru lepszy jest z dyszą 0,2mm czy 0,3mm?
tak długo, jak taborem nie będa na przykład pojazdy pancerne czy samoloty wymagające finezyjnego kamuflażu, nie poczujesz różnicy. Zważywszy jednak, że zasadniczo bedziesz używał aerografu do prostych prac malarskich, to lepsza będzie dysza 0,3
 

Podobne wątki