ACME ma problemy z jakością od dawna i to podstawowe. Nabyłem wiele lat temu zestaw JK jeszcze ciepły. Wagon restauracyjny DB miał krzywo wklejoną jedną belkę czołową (trzpienie nie zaskoczyły dobrze przy sklejaniu). Model źle jeździł i wyczepiał się. Doprowadzenie tego do porządku wymagało sporo pracy.
Odpadające kratki na drzwiach wejściowych sypialnych SZD/RZD niechlujnie przyklejone. W jednym z nich, wersja 1957, atrapa korytarza od strony przedziałów z narysowanymi drzwiami odkleiła się. Z kolei zdjęcie budy, by to naprawić, było istną katorgą z uwagi na częściowo zapaprane klejem obrzeża listwy okiennej, która przywarła do zatrzasków podwozia. Notabene ten model wyprodukowany we Włoszech, nie w Chinach.
Jest także spory minus od strony konstrukcji wagonów pasażerskich, sprężyny sprzęgów są widoczne przez wycięcia w podłodze. Dotyczy to praktycznie wszystkich wagonów jakie produkuje ACME. Modele w tak wysokich cenach nie powinny z założenia mieć tego typu mankamentów.
Odpadające kratki na drzwiach wejściowych sypialnych SZD/RZD niechlujnie przyklejone. W jednym z nich, wersja 1957, atrapa korytarza od strony przedziałów z narysowanymi drzwiami odkleiła się. Z kolei zdjęcie budy, by to naprawić, było istną katorgą z uwagi na częściowo zapaprane klejem obrzeża listwy okiennej, która przywarła do zatrzasków podwozia. Notabene ten model wyprodukowany we Włoszech, nie w Chinach.
Jest także spory minus od strony konstrukcji wagonów pasażerskich, sprężyny sprzęgów są widoczne przez wycięcia w podłodze. Dotyczy to praktycznie wszystkich wagonów jakie produkuje ACME. Modele w tak wysokich cenach nie powinny z założenia mieć tego typu mankamentów.