• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ACME - model elektrycznego zespołu trakcyjnego typu ETR 600/ED250 "Pendolino" PKP Intercity

Krzychu 126

Aktywny użytkownik
#1
Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę lub wspominał tutaj wcześniej, ale w katalogu ACME jest zapowiedź ETR610 czyli Pendolino. Co prawda nie ma wersji PKP, ale może znajdzie się ktoś kto uzupełni ten brak na podstawie modelu kolei z za granicy.
 

przemas22223

Aktywny użytkownik
#8
Krzychu 126.

Na targach Hobby 2014 w Poznaniu rozmawiałem z dystrybutorem ACME dream.pl .
Skład Pendolino po złożeniu z siedmiu wagonów będzie miał długość trzech metrów.
Gdy by była lista chętnych 500 osób to zapewne ACME podjęło by się tego malowania Pendolino w barwy PKP Intercity.
Tak mi powiedzieli na targach.
 

MichałK

Znany użytkownik
#9
Krzychu 126.

Na targach Hobby 2014 w Poznaniu rozmawiałem z dystrybutorem ACME dream.pl .
Skład Pendolino po złożeniu z siedmiu wagonów będzie miał długość trzech metrów.
Gdy by była lista chętnych 500 osób to zapewne ACME podjęło by się tego malowania Pendolino w barwy PKP Intercity.
Tak mi powiedzieli na targach.
Trzy metry to trochę za dużo. Wydaje mi się ze około 2,20 m cały skład powinien mieć.
Co do chętnych to jestem na tak:)
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#10
Dystrybutor pomylił się o prawie 50%. Polskie Pendolino ma 187,40 m długości, co w skali 1:87 daje 2,15 m, czyli mniej więcej tyle, ile podał kolega Przemek. Dla porównania, skład TGV ma ok. 200 m, a w Polsce przyjmuje się peron o długości 200 metrów dla składu 3 x EN57, czyli 9 członów.
 

Baranek

Moderator Grupy BGM
BGM
#12
Może ktoś założy watek Pendolino PKP IC od ACME i zbierze chętnych. Chętnie usłyszę więcej szczegółów, co, jakie długie i za ile. Chętnie bym przygarnął taką bestię w polskich barwach, bez względu na to, co mówią żarłoczne media.
 

MichałK

Znany użytkownik
#14
Może ktoś założy watek Pendolino PKP IC od ACME i zbierze chętnych. Chętnie usłyszę więcej szczegółów, co, jakie długie i za ile. Chętnie bym przygarnął taką bestię w polskich barwach, bez względu na to, co mówią żarłoczne media.
Ciekawe czy model Pendolino też będzie wzbudzał takie kontrowersje co prawdziwe Pendolino? A to, że komuś się do gabloty nie mieści, że za długie, szerokie, wysokie, niskie, że za DROGIEo_O...w końcu włosi będą je robić(o ile je zrobią).
 

12groszy

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
#16
Ciekawe czy ACME jest w stanie poprawić dach tak by było miejsce tylko na jeden pantograf na wagonie?
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#19
My tu kombinujemy jak koń pod górę, a wystarczyło zajrzeć do katalogu ACME, do którego ktoś niedawno dał link:
ETR 610 SBB, 7-członowy, długość 2155 mm.
 

Podobne wątki