Seria pojazdu: WRmnouz
Epoka: VI
Producent: A.C.M.E.
Numer katalogowy: 52740
Rok produkcji: 2013
Zarząd kolei: PKP IC
Numer inwentarzowy: 61 51 88-90 003-4
Stacja macierzysta: W-wa Grochów
Liczba osi: 4
Długość: 303 mm
Rewizja: 15.12.11
Wagony typu 406A / dawniej Z1AWR / stanowią przebudowę wagonów typu Z1A ABB Henschel, które PKP zakupiło w liczbie 50 sztuk / 15 I klasy i 35 II klasy / w latach 1996-1997. W 2005 roku przebudowie poddano dwa wagony, które otrzymały schemat malowania „Kiepura” / numery 61 51 88-90 001-8 oraz 61 51 88-90 002-6 /. Natomiast w roku 2011 oraz 2012 przebudowano dodatkowo dwa wagony / 61 51 88-90 003-4 oraz 61 51 88-90 004-2 /które otrzymały już schemat malowania standardowy dla PKP IC. Wagony z „pierwszego rzutu” nieco się różnią od wagonów z „drugiego rzutu”, choćby brakiem drzwi ładunkowych w ścianach bocznych i ilością wywietrzników na dachu.
Epoka: VI
Producent: A.C.M.E.
Numer katalogowy: 52740
Rok produkcji: 2013
Zarząd kolei: PKP IC
Numer inwentarzowy: 61 51 88-90 003-4
Stacja macierzysta: W-wa Grochów
Liczba osi: 4
Długość: 303 mm
Rewizja: 15.12.11
Wagony typu 406A / dawniej Z1AWR / stanowią przebudowę wagonów typu Z1A ABB Henschel, które PKP zakupiło w liczbie 50 sztuk / 15 I klasy i 35 II klasy / w latach 1996-1997. W 2005 roku przebudowie poddano dwa wagony, które otrzymały schemat malowania „Kiepura” / numery 61 51 88-90 001-8 oraz 61 51 88-90 002-6 /. Natomiast w roku 2011 oraz 2012 przebudowano dodatkowo dwa wagony / 61 51 88-90 003-4 oraz 61 51 88-90 004-2 /które otrzymały już schemat malowania standardowy dla PKP IC. Wagony z „pierwszego rzutu” nieco się różnią od wagonów z „drugiego rzutu”, choćby brakiem drzwi ładunkowych w ścianach bocznych i ilością wywietrzników na dachu.