http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3575 ... erska.html
jedno mnie zastanawia, skoro można puścić pociąg z oficjelami bez tego kabla który niby jest przeszkodą. to dlaczego nie można prowadzić codziennego ruchu bez tego kabla? tylko mi nie pisać tu o przepisach, bo jak widać dla oficjeli to można zrobić specjalny przepis.
A za tą porażkę to bym wywalił na pysk wszystkich dyrektorów którzy zajmowali się tym tematem w województwie i w Dolnośląskiej Służbie Dróg i Kolei. Bo remont zrobili z wczoraj na dzisiaj i nie maił kto uzgodnić kabla z Czechami. Kpina i żenada.
jedno mnie zastanawia, skoro można puścić pociąg z oficjelami bez tego kabla który niby jest przeszkodą. to dlaczego nie można prowadzić codziennego ruchu bez tego kabla? tylko mi nie pisać tu o przepisach, bo jak widać dla oficjeli to można zrobić specjalny przepis.
A za tą porażkę to bym wywalił na pysk wszystkich dyrektorów którzy zajmowali się tym tematem w województwie i w Dolnośląskiej Służbie Dróg i Kolei. Bo remont zrobili z wczoraj na dzisiaj i nie maił kto uzgodnić kabla z Czechami. Kpina i żenada.