Wagon restauracyjno-barowy 61 80 88-94 509-1 serii WRbumz139 Deutsche Bundesbahn
Podstawowe informacje o modelu
Producent: A.C.M.E.
Nr katalogowy: 52361
Nr inwentarzowy: 61 80 88-94 509-1
Seria: WRbumz139
Epoka: IV
Stacja: Hamburg
Data rewizji: 02.04.86
Długość: 315 mm (oryginał: 27,50 m)
Liczba osi: 4
Opis modelu
Model wagonu restauracyjno-barowego 61 80 88-94 509-1 serii WRbumz139 Deutsche Bundesbahn w pierwotnym malowaniu kremowo-czerwonym, z dolnym pasem czerwonym, wg schematu Trans Europ Express. Wagon wyposażony jest w pantograf do odbioru prądu z górnej sieci jezdnej podczas dłuższych postojów. Przeznaczony do pociągów TEE i IC kursujących z prędkością do 200 km/h
Model wykonany bardzo szczegółowo, z odwzorowanymi licznymi detalami. Stopnie wykonane techniką fototrawienia, z ażurową kratką. Zderzaki sprężynujące. Wózki z imitacjami hamulców tarczowych. Więcej zdjęć i wrażeń w wątku "Moje doświadczenia z wagonami ACME": http://forum.modelarstwo.info/threads/moje-doświadczenia-z-wagonami-acme.19143/page-6#post-405213
Podstawowe informacje o modelu
Producent: A.C.M.E.
Nr katalogowy: 52361
Nr inwentarzowy: 61 80 88-94 509-1
Seria: WRbumz139
Epoka: IV
Stacja: Hamburg
Data rewizji: 02.04.86
Długość: 315 mm (oryginał: 27,50 m)
Liczba osi: 4
Opis modelu
Model wagonu restauracyjno-barowego 61 80 88-94 509-1 serii WRbumz139 Deutsche Bundesbahn w pierwotnym malowaniu kremowo-czerwonym, z dolnym pasem czerwonym, wg schematu Trans Europ Express. Wagon wyposażony jest w pantograf do odbioru prądu z górnej sieci jezdnej podczas dłuższych postojów. Przeznaczony do pociągów TEE i IC kursujących z prędkością do 200 km/h
Model wykonany bardzo szczegółowo, z odwzorowanymi licznymi detalami. Stopnie wykonane techniką fototrawienia, z ażurową kratką. Zderzaki sprężynujące. Wózki z imitacjami hamulców tarczowych. Więcej zdjęć i wrażeń w wątku "Moje doświadczenia z wagonami ACME": http://forum.modelarstwo.info/threads/moje-doświadczenia-z-wagonami-acme.19143/page-6#post-405213
Ostatnio edytowane: