Czyli obchodzenie 110 rocznicy uruchomienia pierwszych elektrycznych tramwajów w Chociebużu (Cottbus) w Brandenburgii w Niemczech. Impreza masowa, czyli miejsca dla kiełbasek oraz wielu atrakcji dla dzieci nie mogło zabraknąć. Miejsce: Zajezdnia tramwajowo-autobusowa, zamieniona w teren "wystawowy". Oprócz tramwajów były też oczywiście autobusy (zdjęć brak). W hali warsztatowej odbywały się przemówienia etc., jednakże znalazło się też miejsce dla dwóch makiet (oczywiście głównym motywem były tramwaje).
Były także stoiska producentów (m.in. Pesa, Staedler, Siemens) z dużymi modelami tramwajów - zdjęć brak.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, kieszonkowa budka telefoniczna nie jest stworzona do zdjęć "makro"
Zobacz załącznik 127454
Zabytkowa Gotha (tramwaj z Waggonbau Gotha) na linii specjalnej
Zobacz załącznik 127455
Gościnny tramwaj z Bochum-Gelsenkirchener- Strassenbahn, kursował na linii specjalnej
Zobacz załącznik 127456
Inny gościnny:
Zobacz załącznik 127457
Odrestaurowany wagon z 1928 roku (Producent Wumag)
Zobacz załącznik 127458
Oraz doczepa też z 1928 (producent MAN)
Zobacz załącznik 127459
Zbliżenie na czoło Gothy
Zobacz załącznik 127460
Inna Gotha w roli pługu
Zobacz załącznik 127461
cdn[DOUBLEPOST=1371312369,1371311687][/DOUBLEPOST]cdn
Widok na wagon doczepny z wnętrza silnikowego (z 1928)
O psie co jeździł tramwajem
Wagon techniczny (i służbowy?): Tatra KT4 przebudowana na wagon do odladzania sieci trakcyjnej - dodany drugi pantograf z odpowiednią aparaturą; obok skład z 1928 roku
We wnętrzu oprócz aparatury znajdują się fikuśne siedziska (czyżby oryginalne CKD Tatra?)
Za Gothą i po prawej znajdują się wagony liniowe w Cottbus, czyli KTNF6 - Jest to zmodernizowana Tatra KT4 z dodatkowym niskopodłogowych członem w środku (Człon posiada 2 osie)
Kończymy relację z zewnątrz, nastepna część to zdjęcia z hali.
Były także stoiska producentów (m.in. Pesa, Staedler, Siemens) z dużymi modelami tramwajów - zdjęć brak.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, kieszonkowa budka telefoniczna nie jest stworzona do zdjęć "makro"
Zobacz załącznik 127454
Zabytkowa Gotha (tramwaj z Waggonbau Gotha) na linii specjalnej
Zobacz załącznik 127455
Gościnny tramwaj z Bochum-Gelsenkirchener- Strassenbahn, kursował na linii specjalnej
Zobacz załącznik 127456
Inny gościnny:
Zobacz załącznik 127457
Odrestaurowany wagon z 1928 roku (Producent Wumag)
Zobacz załącznik 127458
Oraz doczepa też z 1928 (producent MAN)
Zobacz załącznik 127459
Zbliżenie na czoło Gothy
Zobacz załącznik 127460
Inna Gotha w roli pługu
Zobacz załącznik 127461
cdn[DOUBLEPOST=1371312369,1371311687][/DOUBLEPOST]cdn
Widok na wagon doczepny z wnętrza silnikowego (z 1928)
O psie co jeździł tramwajem
Wagon techniczny (i służbowy?): Tatra KT4 przebudowana na wagon do odladzania sieci trakcyjnej - dodany drugi pantograf z odpowiednią aparaturą; obok skład z 1928 roku
We wnętrzu oprócz aparatury znajdują się fikuśne siedziska (czyżby oryginalne CKD Tatra?)
Za Gothą i po prawej znajdują się wagony liniowe w Cottbus, czyli KTNF6 - Jest to zmodernizowana Tatra KT4 z dodatkowym niskopodłogowych członem w środku (Człon posiada 2 osie)
Kończymy relację z zewnątrz, nastepna część to zdjęcia z hali.