• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zieleń „Klejenie” posypki i maty trawiastej na dioramie?

Reakcje
1 0 0
#1
Witam wszystkich ! Zamierzam niedługo rozpocząć budowę rolniczej dioramy. Jako iż jestem początkujący mam pewne pytanie : jak kleić posypkę na makiecie ? Słyszałem o rozcieńczaniu kleju z wodą ? Najpierw nanieść a potem zakroplić czy jak ?
Proszę o wyjaśnienie, z góry dziękuje :)

Ps to wikol czy jak ?;)

Edit: dobra z posypką już jasne a co jeśli chodzi o matę trawiastą ? Jak mam ją nakładać na makiete ? Słyszałem ż dobre efekty daje metoda wydzierania ale wydaje mi się że nie wygląda to estetycznie.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
ModelarstwoH0
Reakcje
1 0 0
#5
Tego szukałem! Dzięki bardzo :D
A mamjeszcze jedno pytanie z innej półki :
Kupiłem matę trawiastą, jak mam ją nakładać na diorame ? Czy dużo lepsze efekty daje wydzieranie bo wydaje mi się że nie wygląda to najbardziej estetycznie.
Kolega @ffox umieścił w sieci świetny poradnik:

Poczytaj tematy na forum, jest tego cała masa.[/QUOT

Kolega @ffox umieścił w sieci świetny poradnik:

Poczytaj tematy na forum, jest tego cała masa.
 

SCYZOR

Znany użytkownik
Reakcje
2.964 2 0
#6
Formujesz teren przyszłej dioramy. Po uformowaniu i wyschnięciu terenu, smarujesz rozcieńczonym wikolem /wikol+woda+ kropla płynu do naczyń/ o konsystencji rzadkiej śmietany. Na to sypiesz przez sitko posypkę. Po kilku godzinach, spryskujesz wodą za pomocą atomizera.
 
OP
OP
ModelarstwoH0
Reakcje
1 0 0
#7